וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לאומית: באר יעקב והפועל תל אביב ממשיכות לנצח

הסטטוס קוו נמשך כשהמוליכה ניצחה את נהריה 82:96, והאדומים גברו על ר"ג 62:76. 40 נקודות למקולום מכפר סבא

במוקד המחזור ה-11 בליגה הלאומית עמד נסיונה המתמשך של הפועל תל אביב לחזור אל המקום הראשון, אבל בינתיים נדמה שהלהיט של הליגה, מכבי "איתי" באר יעקב מסרבת לעצור. הקבוצה של עידן פלדה המשיכה לדהור גם הערב (שלישי) והשיגה ניצחון ביתי על עירוני נהריה, שנמצאת תחת חששות כבדים על פירוק מתקרב, 82:96. למרות הניצחון, הסטטוס קוו בצמרת נשמר, כשגם הפועל תל אביב, אחרי מחצית ראשונה לא טובה, ניצחה את עירוני רמת גן 62:76. הפועל קרית טבעון שהגיעה למחזור מהמקום השלישי, ספגה הפסד להפועל עפולה בהארכה 82:78.

מכבי "איתי" באר יעקב - עירוני נהריה 82:96

אחרי הניצחון בשבוע שעבר בנקודה על הפועל קרית טבעון, הפעם ציפתה למוליכה עבודה קלה הרבה יותר מול נהריה המסובכת בדרך לניצחון חמישי ברציפות ששמר את הקבוצה במקום הראשון. באר יעקב צעדה במחצית כבר ביתרון 33:50, ומכאן המומנטום של המארחים נשמר והרבע האחרון הפך לגארבג' טיים מתמשך. ג'רמיין הול ויועד בית יוסף הוליכו את באר יעקב עם 26 נקודות כל אחד, בעוד אצל המפסידים מרקוס גיניארד (20 נקודות) לא הצליח להחזיק את הקבוצה בתמונה, ונהריה סיימה משחק שני ברציפות עם הפסד ושישי בסך הכל העונה.

עירוני רמת גן - הפועל תל אביב 76:62

הפועל תל אביב המשיכה גם היום במאמצי הרדיפה שלה אחרי מכבי "איתי" באר יעקב, וכשהיא מפגרת אחריה בנקודה, היא ידעה שהפסד עשוי להרחיק אותה עוד יותר מהפסגה. האדומים של ארז אדלשטיין לא פתחו מספיק טוב את המשחק, ואחרי 12:12 בתום הרבע הראשון, רמת גן דווקא תפסה פיקוד על המשחק, ואף ירדה למחצית ביתרון 27:34. אלא שנדמה שאדלשטיין שטף את השחקנים שלו בהפסקה, שכן אחרת אי אפשר להסביר את היכולת ההתקפית הגבוהה, בעיקר של קרטיס קלי וקורי קאר, שהורידו את קבוצתם ביתרון 48:54 בתום 30 דקות של משחק. רמת גן עוד ניסתה לחזור לעניינים, אבל קלעה רק 14 נקודות ברבע האחרון, בעוד קלי המשיך לחגוג, ואף נעל את המשחק עם דאנק מצוין 49 שניות לסיום, תוך שהוא מסכם 23 נקודות ושמונה ריבאונדים. קאר ודמונטז סטיט קלעו 14 נקודות כל אחד, אבל גם הם יודעים שמצפים מהם ליותר. אצל רמת גן, רודני ווב וטי ג'יי באניסטר קלעו 15 נקודות כל אחד.

הפועל יקנעם/מגידו - עירוני קרית אתא 79:91

דווקא אחרי שהסתבכה עמוק בתחתית וספגה חמישה הפסדים רצופים, הקבוצה של רועי חגאי חזרה לנצח ועשתה את זה בצורה משכנעת מאוד מול אתא מהצמרת, שמפסידה אחרי שני ניצחונות רצופים. יקנעם/מגידו תפסה פיקוד כבר מפתיחת המשחק, ובסיוע רבע שלישי משובח היא צעדה ביתרון 53:64 בסיומו. קרית אתא לא הצליחה להוריד את ההפרש, גם לא בסיועו של טוני יאנגר (30 נקודות), כשבצד השני אפשר היה לראות בעיקר יכולת מופלאה של ראשון טרנר, שסיים עם 22 נקודות ו-14 ריבאונדים.

הפועל עפולה - הפועל קרית טבעון 78:82 (בהארכה)

איזו דרמה קיבלנו הערב בדרבי הצפוני שבסיומו טבעון נופלת להפסד רביעי ברציפות ומרחיק את הקבוצה משמעותית מהמקום הראשון, בעוד עפולה משיגה את הניצחון הרביעי בחמשת המחזורים האחרונים. טבעון דווקא צעדה ביתרון מרשים 30:43 בסיום המחצית הראשונה, אבל שמונה נקודות בלבד ברבע השלישי החזירו את עפולה למשחק. שבע שניות לסיום המשחק, ליאור שגב השווה ל-70:70 עם שתי זריקות מוצלחות מהקו ושלח את המשחק להארכה. אלא שבחמש הדקות הנוספות טבעון נתקעה בהתקפה, עפולה קלעה חמש נקודות רצופות בדקה האחרונה, שהחלו עם סל של גרג טודיק, וסגרה את הסיפור. רוני לאמל סיים עם 26 נקודות לעפולה, ג'וש גומז קלע 25 נקודות אצל טבעון.

מכבי הוד השרון - אליצור רמלה 90:111

הוד השרון ממשיכה במאבקים שלה על השתלבות בפלייאוף העליון, והערב היא השיגה ניצחון רביעי בחמשת המשחקים האחרונים שלה אחרי תצוגת תכלית מרשימה מול הרמלאים שספגו הפסד שישי העונה, דווקא אחרי שני ניצחונות מצוינים. פרט לרבע הרביעי, הוד השרון שלטה בכל שלבי המשחק, וניצלה את האין הגנה של רמלה כדי לנצח 26:36 את הרבע השלישי. גרי גנדל הפגיז 25 נקודות, וביחד עם אלן סקוורר (16) ואנתוני ג'ונסון (15) החגיגה של הוד השרון הייתה מושלמת. בצד המפסיד 17 נקודות של סטייסי מורגן לא הספיקו.

הפועל לב השרון - הפועל כפר סבא 91:97 (בהארכה)

לב השרון התאוששה בצורה מצוינת מההפסד להפועל תל אביב אחרי הופעה טובה של לואיס קלינץ' (29 נקודות) ועומר שמידט (23). אריק מקולום מכפר סבא להט במיוחד עם 40 נקודות, אבל זה לא עזר. בנוסף, מקולום גם הוריד 15 ריבאונדים וחילק שישה אסיסטים.

אליצור יבנה - עירוני נס ציונה 75:93

היבנאים קיפצו למקום השלישי בעקבות המעידה של טבעון, וחזרו לנצח אחרי המעידה בשבוע שעבר מול רמלה. קייל ווילסון הפגיז 22 נקודות וניר גולן עזר לו עם 21, בעוד אצל המפסידים 23 נקודות של גייב בלייר לא הספיקו.

מה עובר על הפועל תל אביב הנוכחית?

ליגה לאומית בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully