וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מאנצ'יני: "מקווה שהשנה החדשה תביא שינוי אצל באלוטלי"

מאמן סיטי מאמין בחלוץ שלו ויקווה לשמור על המקום הראשון אחרי המשחק מול סטוק (ד', 21:45). יונייטד פוגשת את פולהאם

אפשר להגיד שהמרתון באנגליה לקראת משחקי חג המולד התחיל השבוע עם המחזור ה-17, כאשר במוקד עומד נסיונה של מנצ'סטר סיטי להמשיך ולהחזיק במקום הראשון. הסיטיזנס מארחים מחר (רביעי) בסיטי אוף מנצ'סטר את סטוק סיטי ונקודה מולם אמורה להספיק כדי לשמור בכל מקרה על הפסגה. מנצ'סטר יונייטד תמתין למעידה של המוליכה, אבל האלופה חייבת לנצח קודם כל בחוץ את פולהאם. ארסנל שאורבת מאחור תתארח אצל אסטון וילה, וליברפול תנסה להמשיך לנצח גם במשחק החוץ שלה שלה נגד וויגאן מהתחתית.

מנצ'סטר סיטי - סטוק (21:45, שידור משולב בספורט1, 1HD)

אחרי שחזרה למסלול הניצחונות והשיגה 0:1 יוקרתי נגד ארסנל, סיטי רוצה לפחות להמשיך ולשמור על מאזן נקי מהפסדים בבית. סיטי מקדימה בשתי נקודות בלבד את יונייטד וניצחון שלה ישאיר אותה בוודאות במקום הראשון גם במחזור הבא, ועם מאזן השערים המאיים שלהם (3.125 שערים בממוצע למשחק) מקווה רוברטו מאנצ'יני שההתקפה תמשיך לעבוד גם כעת. אלכסנדר קוראלוב הפצוע ימשיך להיות חסר עד לתחילת 2012, כאשר מיקה ריצ'ארדס שנפצע נגד התותחנים, עשוי להחמיץ את ההתמודדות, ופאבלו סבאלטה יחליפו.

במסיבת העיתונאים לקראת המשחק, ניצל מאנצ'יני את ההזדמנות כדי לעודד את החלוץ שלו מריו באלוטלי להמשיך ולהשתפר. "מריו יכול להשתפר בכל שבוע ובכל חודש", אמר. "הוא שחקן צעיר, וכשאתה שחקן צעיר אתה משתפר תמיד. אני מקווה שהשנה החדשה תביא איתה שינוי אצלו וזה יקרה אם הוא ישחק טוב ויחווה חיים פרטיים טובים".

בסטוק סיטי מביטים על הטבלה ויודעים שרצף של ניצחונות יכול להקפיץ אותם הרבה יותר גבוה מהמקום השמיני שבו הם נמצאים. החבורה של טוני פוליס מחזיקה ברצף מצוין של ארבעה ניצחונות שבהם כבשה הקבוצה שמונה שערים, אבל גם מבינה שמול הסיטיזנס הולכת להיות אופרה שונה לחלוטין. ריאן שואוקרוס מורחק, וריאן שוטון יחליפו. למרות המצב הנוכחי הטוב, לסטוק עדיין יש בעיה בהתקפה, שכן בעשירייה הראשונה בטבלה, כבשה הקבוצה הכי מעט שערים (18).

אסטון וילה - ארסנל (21:45, שידור משולב בספורט2)

אחרי ההפסד לליברפול במחזור האחרון, שחקניו של אלכס מקליש ינסו להתאושש ולהתגבר על המומנטום הרע שפוקד אותם (ניצחון אחד בחמשת המחזורים האחרונים). כדי לעשות את זה, וילה תצטרך להתגבר על נתון מדאיג במיוחד שמצביע על 71 בעיטות בלבד למסגרת בליגה העונה, הכמות הנמוכה ביותר מבין קבוצות הליגה. דארן בנט אמור לשוב להרכב של וילה ולשתף פעולה עם גבריאל אגבונלהור.

ארסנל נאלצה לראות את הבדלי הרמות בינה לבין סיטי במחזור האחרון, משחק שעצר רצף של שמונה משחקי ליגה ללא הפסד, בהם שבעה ניצחונות. לשמחתה הרבה, הסטטיסטיקה מצביעה על ניצחון אחד בלבד לוילה מבין עשרת המפגשים האחרונים ביניהן. לארסן ונגר יש כאב ראש מחוליית ההגנה בשל שלל הפצועים שחסרים לו, כאשר איגנסי מיקל הצעיר אמור לקבל את הקרדיט בצד ימין של ההגנה. אלכס סונג מורחק ולא ישחק.

פולהאם - מנצ'סטר יונייטד (22:00, שידור משולב בספורט1, 1HD)

פולהאם קיוותה למצוא את עצמה במקום גבוה יותר בשלב הזה של העונה, ורק במחזורים האחרונים רואים התאוששות קלה שבאה לידי ביטוי בשני ניצחונות בשלושת המחזוריםהאחרונים. הפעם האחרונה שהקוטג'רס ניצחו את יונייטד הייתה אי שם ב-2009/10 כשהם השיגו 0:3 מרהיב. בובי זאמורה עשוי לפתוח את המשחק על הספסל, למרות שהוא התאושש כבר מהפציעה.

יונייטד מקווה מאוד להלחיץ את סיטי, אבל חייבת לחזור הביתה עם ניצחון חוץ. מאזן החוץ של פרגוסון בארבעת המשחקים האחרונים בליגה כולל מאה אחוזי הצלחה מבלי אף ספיגת שער, ועם הנתון המעודד הזה יונייטד מקווה להמשיך הלאה במאבק על האליפות. האדומים עדיין חסרים את אנדרון, נמניה וידיץ', דארן פלטשר, טום קלברלי, מייקל אואן ופאביו. חאבייר הרננדס אמור להיות מצוות בחוד עם ווין רוני.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

התהליך המסקרן של מיחזור אריזות מתכת

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר

וויגאן - ליברפול (22:00, שידור משולב בספורט2)

אחרי שהידרדרה עד למתחת לקו האדום, וויגאן האומללה חילצה הצליחה להתגבר על הרביעייה שספגה מארסנל, ובשני המחזורים האחרונים היא ניצחה את ווסט ברומיץ' וחילצה תיקו מפתיע מצ'לסי. כעת הקבוצה של רוברטו מרטינז לתנסה להמשיך ולהפתיע גם את ליברפול, שמקווה מצידה להשיג ניצחון שלישי ברציפות. הרדס יחסרו במשחק את סטיבן ג'רארד ולקואס הפצועים וג'יי ספירינג המורחק, מה שיקפיץ להרכב את ג'ונג'ו שלבי.

משחקים נוספים:

ניוקאסל - ווסט ברומיץ' (21:45)

קווינס פארק ריינג'רס - סנדרלנד (22:00)

אברטון - סוונסי (22:00)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully