וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יורוקאפ: ספרטק והלפרין הביסו 77:97 את בנטון טרוויזו

הלפרין לא קלע, אבל מסר 8 אסיסטים במשחק בין שתי הקבוצות שעלו לטופ 16. גינזבורג ונימבורק עלו, קצורין ושיבק הודחו

המחזור האחרון בשלב הבתים ביורוקאפ התקיים הערב (רביעי) ברחבי היבשת. בבית 7 נערך הדרבי הישראלי בין ספרטק סנט פטרסבורג של יותם הלפרין לבנטון טרוויזו של גל מקל. ספרטק הביסה את האיטלקים 77:97, אבל בכל מקרה היה מדובר במשחק חסר חשיבות, מאחר וספרטק הבטיחה את עלייתה לטופ 16 מהמקום הראשון ואילו בנטון עולה מהמקום השני. יותם הלפרין שיחק קצת יותר מ-19 דקות, לא זרק לסל בכלל, אבל סיים עם שמונה אסיסטים. בצד השני, גל מקל לא שותף במשחק. ולדימיר דרגיצ'ביץ' הוביל את קלעי ספרטק עם 21 נקודות, לוקאס מברוקופולידיס הוסיף 14. ג'ובי תומאס הוביל את קלעי בנטון עם 22 נקודות.

מלבד המשחק הזה, נימבורק של ננו גינזבורג עלתה לשלב הבא מהמקום הראשון אחרי ניצחון נוסף שמקנח את השלב הראשון עם מאזן 1:5. נימבורק גברה בחוץ 75:92 על כרונינגן ההולנדית. אדריאן אברמס היה הקלעי המוביל של הצ'כים עם 17 נקודו, כשטרה סימונס סיים עם 14.

פרנקפורט, לעומת זאת, סיימה את דרכה במפעל עם אפס ניצחונות משישה משחקים. הפעם קבוצתו של מולי קצורין הובסה 71:58 על ידי גראן קנאריה, דווקא אחרי פתיחה טובה של פרנקפורט. ספנסר נלסון קלע 15 נקודות לספרדים, בעוד שבפרנקפורט הבולט היה ג'ימי מקיני עם 27. גם מונס של אריק שיבק נותרה בחוץ אחרי שסיימה במקום השלישי בבית שלה. הבלגים אמנם ניצחו 97:98 את זגורזלץ' הפולנית, אבל זה לא הספיק להם שכן אלבה ברלין ובודוצ'נוסט עלו מהבית.

* אניסיי, קבוצתו הרוסית של אפיק ניסים, הפסידה הערב 84:77 לספרטק פרימורייה בליגה הרוסית. הישראלי שיחק חמש דקות בלבד שבהן לא קלע. בעקבות ההפסד, ממשיכה אניסיי להסתבך בתחתית והיא סוגרת את הטבלה עם ניצחון אחד בשישה משחקים.

כדורסל אירופי בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully