וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יורוליג: ז'לגיריס קובנה העפילה לטופ 16

הליטאים ניצחו 76:87 את קיי.קיי זאגרב והבטיחו את העלייה. פנאתינייקוס גברה על באמברג, צסק"א עדיין בלתי מנוצחת

המחזור העשירי והאחרון בשלב הבתים של היורוליג יצא לדרך הערב (רביעי) כשבבית ב' נערכו לקראת ההכרעה והענקת הכרטיס האחרון לשלב הטופ 16. במוקד השיגה ז'לגיריס קובנה את הכרטיס לשלב הבא, לאחר שניצחה בבית את קיי.קיי זאגרב 76:87. באמברג נתנה פייט לפנאתינייקוס אך נכנעה 71:66, בעוד צסק"א גברה בחוץ על מלאגה 83:91, להן המשחק לא שינה דבר. בבית ד', שכבר היה סגור לחלוטין, הביסה ברצלונה את גלאטסראיי 50:79, בעוד סיינה ניצחה בחוץ את פרוקום גדיניה 53:79, וקאזאן גברה על אולימפיה לובליאנה בחוץ 63:76.

בית ב'

ז'לגיריס קובנה - קיי.קיי זאגרב 76:87

הליטאים ידעו שכל הכוח נמצא בידיים שלהם, שניצחון ישלח אותם אל השלב הבא, והם פתחו בטירוף. סוני ווימס הוליך את המארחים ליתרון דו ספרתי כבר ברבע הראשון, כשלמחצית הגיעה ז'לגיריס כשהיא מוליכה 29:46. זאגרב, שידעה שהפסד יסגור סופית את העונה שלה ביורוליג ניסתה נואשות לחזור, מריו קאסון הקשה מעט על המארחים בצבע, וקיי.קיי עוד צימקה ל-8 ברבע האחרון, אבל שם היא נעצרה, בעוד ז'לגיריס חגגה את העלייה לשלב הבא.

סוני ווימס הוליך את קלעי ז'לגיריס עם 20 נקודות, מרקו פופוביץ' סייע לו עם 17 (5 מ-9 משלוש), בעוד פאוליוס יאנקונאס רשם 12 ו-8 ריבאונדים. מריו קאסון הוליך את קלעי זאגרב עם 20 (9 מ-12 מהשדה) ו-8 ריבאונדים, פטאר באביץ' קלע 17 (3 מ-4 לשלוש).

פנאתינייקוס - באמברג 66:71

איזה קרב נהדר של הגרמנים, שממילא לא היו עולים בגלל ניצחונה של ז'לגיריס, אבל נתנו חתיכת מאבק שמראה שהם היו בהחלט ראויים לכרטיס לשלב הבא. באמברג ידעה שבראש ובראשונה היא חייבת ניצחון חוץ על אלופת אירופה, ולקוות להפסדים של ז'לגיריס ומלאגה. הגרמנים פתחו נהדר והוליכו ב-10 הפרש כבר ברבע הראשון, אבל הירוקים של אוברדוביץ', שכבר הבטיחו את המקום השני בבית החלו להילחם, ועם ריצת 15:26 ברבע השלישי תפסו את היתרון.

בריאן רוברטס עם שלשה עוד קבע שייון, אבל שלשה של קאמיקוגלו, דקה וחצי לסיום ועוד אחת של דיאמנטידיס חרצו את גורלם של הגרמנים. דיאמנטידיס הוליך את קלעי פנאתינייקוס עם 14 נקודות, יאן ווגיוקאס הוסיף 12 וקאמיקוגלו רשם 11 ואסף 10 ריבאונדים למנצחים. את באמברג הוליכו פדראג סופוט ובריאן רוברטס עם 11 נקודות כל אחד.

מלאגה - צסק"א מוסקבה 91:83

המארחים חיפשו ניצחון כדי להבטיח את המקום השלישי בבית, ולא להתחיל לחשב ולייחל להפסדים של יריבותיה, אבל בדיעבד, הניצחון של ז'לגיריס למעשה סיים את הסיפור. הרבע הראשון דווקא היה צמוד מאוד, כשצסק"א, שהופיעה ללא קירילנקו,מוליכה ב-3 במחצית, אבל אז הגיעה הבריחה של הרוסים, שעלו ליתרון 14 בתוך הרבע השלישי בדרך להשלמת מאזן מושלם ומדהים בסיום שלב הבתים. הספרדים מסיימים במקום השלישי, בדרך לטופ 16.

מילוש תיאודוסיץ' רשם עוד משחק נהדר כשהוליך את קלעי צסק"א מוסקבה עם 18 נקודות והוסיף להם גם 10 אסיסטים, ננאד קרסטיץ' תרם 14 נקודות ו-6 ריבאונדים. את קלעי מלאגה הוליכו ג'ראלד פיץ' (6 ריבאונדים, 5 אסיסטים), הרווייה פריץ' (7 ריבאונדים) וג'ואל פרילנד עם 16 נקודות כל אחד.

בית ד'

אולימפיה לובליאנה - קאזאן 76:63

הרוסים כבר הבטיחו לעצמם את המקום השלישי בבית, אבל למה לא לסיים בטון חיובי? המארחים, שידעו כי אין הם סיכוי להעפיל, כלל לא הופיעו לרבע הראשון אותו ניצחה קאזאן 11:25, ומשם והלאה הצליחו רק לרדוף אחרי יריבתם, ללא הצלחה. אולי בעונה הבאה יהיה להם יותר מזל. הנרי דומרקאנט קלע 16 ואסף 5 ריבאונדים עבור המנצחים, טרל לידיי ואלכסיי סברסנקו הוסיפו 12 נקודות כל אחד. יאקה בלאזיץ' קלע 13 ואסף 9 ריבאונדים ללובליאנה.

פרוקום גדיניה - סיינה 79:53

הפולנים נפרדים מהיורוליג, ועושים זאת תוך שהם מנחילים לאוהדים שלהם עוד קצת כאב לב. פרוקום עוד היתה במשחק ברבע הראשון, אבל אז נתקעה על 7 נקודות בלבד ברבע השני ונפלה לפיגור 14. הפולנים עוד חזרו ברבע השלישי, אבל 9 נקודות בלבד שלהם ברבע האחרון איפשרו לסיינה לברוח בדרך לניצחון שלא משנה עבורה דבר- היא תסיים במקום השני בבית. פייטרו ארדורי הוליך את סיינה עם 23 נקודות (7 מ-10 מהשדה) ו-7 ריבאונדים. לפרוקום: אדם אדם חרצ'אניוק 16.

ברצלונה - גלאטסראיי 50:79

הקאטלנים, עדיין ללא חואן קרלוס נבארו הפצוע, אמנם כבר הבטיחו את המקום הראשון בבית, אבל נחלו הפסד במחזור האחרון, ולא התכוונו לתת לאף אחד לזכור את זה. פתיחה מוחצת של ברצלונה היממה את האורחים, שבכל מקרה היו מסיימים במקום הרביעי, והטיסה אותה ליתרון 21 במחצית. הטורקים לא הצליחו להתאושש גם אחרי ההפסקה, היתרון הגיע עד 32, ועתה תנסה גלאטסראיי לשכוח כמה שיותר מהר מזה, לפני פתיחת הטופ 16. בוניפיס אנדונג הוליך את ברצלונה עם 16, 6 ריבאונדים ו-4 חסימות, ארזם לורבק רשם 13. לגלאטסראיי: צ'בר אוזר 11.

יורוליג בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully