וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל תל אביב: לחצים להחתמת טל בן חיים

20.12.2011 / 15:47

כל הצדדים לוחצים על טביב לרכוש מיידית את חלוץ מכבי פ"ת, אבל במועדון פסימיים. אפשרות: פצ'אלקה ייקנס ויישאר בסגל

הפועל תל אביב רוצה להתחזק לקראת ינואר ולהתמודדות על תואר האליפות ולכן בימים האחרונים מופעלים על הבעלים אלי טביב לחצים להחתים את טל בן חיים ממכבי פתח תקוה, על אף התקררות מסוימת ביחסים עמוס לוזון לאלי טביב. הסיבה לחיזוק היא שטביב מבין שלאדומים יש סיכוי ממשי לזכות באליפות ולכן הוא חושב לצרף שחקנים בכירים כבר עכשיו במחשבה על הקיץ ומשחקי מוקדמות ליגת האלופות.

למרות זאת, במועדון כרגע נרתעים מהסכום הגובה שדורש לוזון על החלוץ ויודעים כל עליהם לפעול במהרה. טביב יטוס בחזרה למיאמי לצורך עסקיו ועשוי להיעדר עד לפברואר ולכן אם תהיה עסקה בין הצדדים, היא תתרחש באופן מיידי או ממש עם תום חלון העברות. מעבר לכך, בקיץ כבר הצהיר בן חיים שהקבוצה הישראלית היחידה אליה הוא רוצה לעבור היא הפועל תל אביב וגם מצד החלוץ ישנם לחצים שזה יקרה. למרות הרצון ההדדי, שוררת במועדון פסימיות לגבי סיכויי העסקה לצאת אל הפועל והתפחויות צפויות בימים הקרובים.

סוכן השחקנים רונן קצב הגיש היום (שלישי) בקשה לבוררות בין טוטו תמוז לבין המועדון וזאת במטרה לקבוע תג מחיר לשחקן, פרוצדורה שקבועה בחוזהו. בהפועל תל אביב מעריכים כי לשחקן יש כבר הצעות מגרמניה, אך עם זאת ינסו לשכנע אותו לעבור בסוף העונה בגלל הסיכוי להגיע לליגת האלופוץ והאופציות הכספיות בה ולכן טביב כרגע נוטה לא לשחרר את תמוז גם תגיע הצעה מצוינת עליו.

במסגרת ההכנות לינואר, האדומים מבינים כרגע כי יצטרכו להחתים בלם נוסף, ככל הנראה ישראלי, למרות היכולת הטובה של מור שושן בשני המשחקים האחרונים. בקבוצה מודאגים וכועסים יחדיו על הבלם מריו פצ'אלקה שנטש את הארץ ולא יחזור לפני תום חג המולד. כרגע, המחשבה היא לחתוך אותו מהקבוצה, אך האדומים ימתינו לראות אם ביוואן פרנסמן יחלים בקרוב. רק מצבו של פרנסמן יכריע האם הקבוצה אכן תרכוש בלם ישראלי או שתסתפק במה שיש כרגע בסגל. קיימת גם אפשרות שפצ'אלקה יישאר ויספוג קנס כספי גבוה מאוד. המועמדים הישראלים לחיזוק הם מתן אוחיון משרלרואה הבלגית ועומרי בן הרוש ממכבי נתניה, אך מדובר בשתי עסקאות בעלות גבוהה.

בהפועל תל אביב החליטו היום לערוך טקס הוקרה למאמן בני יהודה יוסי אבוקסיס במשחק הקרוב בין שתי הקבוצות. בהודעת המועדון נמסר: בניגוד לפרסומים מבקש המועדון להבהיר כי ייערך טקס פרידה מאבוקסיס לפני המשחק בשבת, מנכ"ל המועדון אף פנה להתאחדות לאפשר את הטקס". המאמן דרור קשטן שקם משבעה על מות אחיו יעביר מחר (רביעי) את אימון הקבוצה ויעמוד על הקווים במשחק בשבת.

היום הגיע למשרדי הפועל תל אביב הדו"ח המסכם של מר רופרט בוש, מנהל האירוע מטעם אופ"א, המסכם את הקמפיין האירופי. במסגרת דוח הסיכום של אופ"א חלק הנציג מחמאות רבות למועדון ולחברת "היכלי הספורט" המתחזקת את אצטדיון בלומפילד על העמידה בדרישות אופ"א לאירוח מפעל הליגה האירופית.

בנימה אישית שצורפה לדו"ח כתב נציג אופ"א, כי הוא "מקווה שבשנה הבאה הוא יוצב שוב בתל אביב וכי לאחר סדרת משחקי הבתים הפך לאוהד הקבוצה". הוא אף הבטיח כי ימשיך לעקוב אחר הקבוצה במשחקיה בליגה הישראלית. המועדון גאה בעובדה כי הצליח להציב סטנדרטים גבוהים של אירוח כחלק מהמסורת של המועדון בעשור האחרון במפעלים האירופים.

הכל על הניסיון של טוטו תמוז לצאת לאירופה בינואר

טל בן חיים יכול להצליח בהפועל תל אביב?

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully