וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קרלוס טבס מתרחק ממילאן?

הרוסונרי מתעקשים לקבל את החלוץ בהשאלה בעוד סיטי מתנגדת. מאנצ'יני: "זה לא נכון". גליאני: "הוא רוצה לשחק אצלנו"

המגעים בין מנצ'סטר סיטי למילאן בעניין קרלוס טבס נמשכים, אבל הצדדים עדיין רחוקים מסיכום. ביום חמישי אמורה להיערך במנצ'סטר פגישה בין ראשי סיטי לסגן נשיא מילאן אדריאנו גליאני, כשבשלב זה הקבוצה האנגלית מעתקשת לא להשאיל את השחקן אלא רק למוכרו. "אנחנו מציעים רק השאלה בחינם עם אופציה לרכישה ביוני", אמר גליאני לתקשורת האיטלקית בהתייחסו לנושא.

"אנחנו רוצים שקרלוס יחזור לשחק כדורגל והפיתרון הטוב ביותר מבחינתנו הוא למכור אותו", טען רוברטו מאנצ'יני. "כשאנחנו רוצים למכור, שחקנים רוצים לעזוב בהשאלה וזה לא טוב ולא נכון עבור השחקנים האחרים. מנצ'סטר סיטי שילמה לקרלוס הרבה כסף במשך שלוש שנים והדבר הנכון הוא שקבוצה, מילאן, יובנטוס, אינטר או סן ז'רמן, שרוצה אותו תשלם את הערך שלו".

גם גליאני לא נשמע אופטימי: "יש לנו פגישה עם מנצ'סטר סיטי, אבל זו לא פגישה מכריעה שתסגור את המגעים. השחקן רוצה לבוא אלינו ולא לסן ז'רמן ואנחנו מקווים שסיטי תסכים להצעה שלנו".

סיטי רכשה את טבס ממנצ'סטר יונייטד תמורת 25 מיליון ליש"ט ב-2009, אבל למרות שמחירו נמוך כעת מילאן לא מוכנה לקנות אותו כבר עכשיו. החלוץ הארגנטינאי הוצא מהסגל לאחר עימות עם מאנצ'יני במהלך משחק ליגת האלופות מול באיירן מינכן לפני כשלושה חודשים, כאשר סירב להיכנס כמחליף. מאנצ'יני טען כי הוא מוכן להחזיר את טבס לעניינים אם זה יתנצל, אך בתגובה החלוץ ברח לארגנטינה ללא אישור המועדון.

כדורגל אנגלי בוואלה! ספורט

כדורגל איטלקי בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully