וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חוס הידינק יאמן את אנז'י מחצ'קאלה

על פי דיווחים ברוסיה, ההולנדי בן ה-65 סיכם לשלוש שנים וירוויח שמונה מיליון יורו בעונה. צפוי לחתום רשמית בתחילת השבוע

חוס הידינק יהיה מאמנה הבא של אנז'י מחצ'קאלה, כך על פי דיווחים ברוסיה. המאמן ההולנדי הוותיק סיכם לשלוש שנים והוא צפוי לחתום רשמית בימים הקרובים. הידינק יגיע לרוסיה בשבוע הבא, יחתום על החוזה ויוצג כמאמן הבא של הקבוצה, שתשוב להתאמן בינואר לקראת החלק האחרון של העונה בליגה הרוסית. ההערכות הן שההולנדי ירוויח כשמונה מיליון יורו לעונה באנז'י.

אנז'י פיטרה את מאמנה גדז'י גדז'ייב בחודש ספטמבר ומאז הדריכו אותה באופן זמני אנדריי גורדייב ורוברטו קרלוס. בחודשים האחרונים עלו לא מעט שמות כמועמדים לתפקיד וביניהם גם ז'וזה מוריניו, פאביו קאפלו ואפילו אברהם גרנט. הפור נפל על הידינק, שיאמן קבוצה לראשונה מאז הדריך את צ'לסי בעונת 2008/9.

הידיניק בן ה-65 חוזר לכדורגל הרוסי לאחר שהוביל את הנבחרת בין השנים 2006-2010 כולל העפלה לרבע גמר יורו 2008. לאחר מכן מונה למאמן נבחרת טורקיה, אך סיים את תפקידו כשהנבחרת כשלה להעפיל ליורו 2012.

אנז'י, בה משחקים בין היתר סמואל אטו, רוברטו קרלוס, יורי ז'ירקוב מבארק בוסופה ושלל כוכבים אחרים נמצאת במקום השביעי ברוסיה כשהיא רחוקה 13 נקודות מהפסגה. הליגה תשוב מפגרה בחודש מרץ ל-12 מחזורים נוספים במסגרת הפלייאוף.

כדורגל עולמי בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully