וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קרלו אנצ'לוטי: "הכדורגל האנגלי במצב לא טוב"

מאמן צ'לסי לשעבר מאמין שהאיטקליות פייבוריטיות מול האנגליות באלופות. כריסטיאן אריקסן על הכוונת של יונייטד

הגרלת שמינית גמר ליגת האלופות זימנה מפגש אנגלי-איטלקי כפול כאשר נאפולי תתמודד מול צ'לסי ומילאן תפגוש את ארסנל. קרלו אנצ'לוטי, המאמן האיטלקי שהדריך את צ'לסי במשך שנתיים, התבקש על ידי "הסאן" לנתח את המפגשים והוא בהחלט רואה יתרון לקבוצות האיטלקיות.

"המשחקים מאוזנים כשהקבוצות האיטלקיות פייבוריטיות. הכדורגל האיטלקי עשה צעד קדימה בעוד הכדורגל האנגלי לא במצב טוב אחרי ההדחה של מנצ'סטר יונייטד ומנצ'סטר סיטי מליגת האלופות", אמר המאמן.

אנצ'לוטי עבר להתייחס למשחקים ואמר: "נאפולי יכולה להתמודד שווה בשווה מול צ'לסי ולמרות שהייתה להם (נאפולי) תקופה קשה, נראה שהם חוזרים למסלול. אני אוהד מילאן וקשה לי להיות אובייקטיבי, אבל הם קבוצה טובה יותר ממילאן. יש שם שחקנים נהדרים".

אריקסן יחזק את יונייטד?

מנצ'סטר יונייטד לא מוכנה להשלים בקלות עם מצבה. אומנם אלופת אנגליה צימקה את הפער מהיריבה מנצ'סטר סיטי בצמרת האנגלית, אבל השדים האדומים עדיין במקום השני בפרמיירליג ועדיין תחת טראומת ההדחה מליגת האלופות וההשתתפות המביכה בליגה האירופית.

עוזרו של אלכס פרגוסון, רנה מולנטסן, הודה שהמועדון עוקב מקרוב אחר קשרה של אייאקס, כריסטיאן אריקסן בן ה-19, והגביר את השמועות על כך שיונייטד תתחזק בפגרה. "השחקן הזה נמצא ברדאר שלנו", הודה מולטנסן, "שחקן כמוהו מתאים למדיניות ההעברות שלנו, אבל אנחנו עוד לא עושים שום מהלך". אגב, יונייטד תפגוש את אייאקס בשמינית גמר הליגה האירופית.

* דויד סילבה מזהיר את חבריו במנצ'סטר סיטי: "אנחנו יודעים שמנצ'סטר יונייטד תנשוף בעורפנו לכל אורך הדרך, ונהיה חייבים להישאר מרוכזים וממוקדי מטרה. יונייטד אולי אכזבה קצת העונה, אבל הם שוב על הרגליים ואי אפשר להקל בזה ראש. מעכשיו נהיה חייבים לנצח כל משחק, כי יהיה אסור לנו למעוד".

על אף שסיטי לא עלתה שלב בליגת האלופות, סילבה לא מאוכזב מתפקודו של המאמן רוברטו מאנצ'יני: "רוברטו עושה עבודה מצוינת. הגענו לליגת האלופות, אנחנו בפסגת הפרמיירליג, זכינו בגביע בשנה שעברה, וזה מדבר בעד עצמו. בנוסף, אנחנו מציגים כדורגל טוב, ואני מאוד נהנה מכדורגל כאן".

עוד בסיטי: סגן נשיא מילאן אדריאנו גליאני צפוי לטוס השבוע למנצ'סטר על מנת לסגור עם הנהלת הסיטי את העברת קרלוס טבס לרוסונרי.

כדורגל אנגלי בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully