וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל פתח תקוה: וחטאנג קבראצקליה סיכם

20.12.2011 / 18:00

למרות המחשבה במועדון לעכב צירוף שחקנים, החלוץ הגאורגי צפוי לחתום בימים הקרובים. אנדרה קלדיירה שוחרר רשמית

בהפועל פתח תקוה מתלבטים בימים האחרונים כיצד לנהוג בנוגע לרכש שהבטיחו למאמן גילי לנדאו. על פי שיחות שהתנהלו בימים האחרונים, אחת הסיבות בנוגע לגובה התקציב שיוקצה לרכש בינואר קשורה דווקא לעונה הבאה. בפתח תקוה חוששים שירידת ליגה תביא לקריסה כלכלית, מה שיגרום למועדון לא לעמוד בתקציב המינימום גם בעונה הבאה. "יש כאן בעיה. מצד אחד יש רצון לעזור לקבוצה, ומצד שני חשש שהמועדון יקרוס. אף גורם רציני לא הגיש עדיין הצעה לרכישת הקבוצה", אמר בכיר במערכת.

בצוות המקצועי, אגב, בטוחים ביכולתם להשאיר את הקבוצה בליגה. "לנדאו עושה כאן עבודה נהדרת, אם יביאו לו שניים-שלושה שחקנים, הוא ישאיר את הקבוצה בליגה", אמר שחקן בקבוצה. לנדאו צבר עד כה 13 נקודות, אבל במאזנה של הקבוצה ארבע בלבד בגלל הליך הפירוק, שגרם לכך שהקבוצה פתחה את העונה עם מינוס תשע נקודות.

היום קיבל לנדאו בשורות טובות, כשהחלוץ הגאורגי וחטאנג קבראצקליה סיכם את תנאיו באמצעות סוכנו יוסי שרביט. קבראצקליה צפוי לחתום על חוזה עד סוף העונה בימים הקרובים. לנדאו רוצה גם את הקשר היהודי-צרפתי קווין, איתו כבר הושג סיכום בעל פה לגבי תנאיו, אך המאמן עדיין מחכה לאישור המפרקים למהלך.

כפי שפורסם שלשום בוואלה! ספורט, אנדרה קלדיירה הציב אולטימטום בנוגע להגעת משפחתו ארצה ובפתח תקוה אישרו כי זאת הסיבה לכך שאתמול ביקש לעזוב. הקשר שוחרר הערב רשמית, לאחר שחתם על תצהיר מול המנכ"ל אפי צפריר, לפיו לא ינהל משא ומתן עם אף קבוצה אחרת.

לידיעה הראשונית על מועמדותו של וחטאנג קבראצקליה

הפועל פתח תקוה בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully