וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אנדרה קלדיירה הודיע: משפחתי לא הגיעה, אני עוזב

19.12.2011 / 15:12

קשר הפועל פ"ת עוזב, לאחר שמשרד הפנים לא איפשר למשפחתו להיכנס לישראל. בקבוצה אישרו את הידיעה

שחקן הפועל פתח תקוה, אנדרה קלדיירה, הודיע לראשי הקבוצה שהוא עוזב באופן מיידי. הסיבה: הנהלת הקבוצה הודיעה לשחקן כי משרד הפנים מעכב את הגעת משפחתו מברזיל. כפי שפורסם אתמול בוואלה! ספורט, קלדיירה הודיע למנכ"ל אפי צפריר כי הוא מעוניין שמשפחתו תגיע בהקדם האפשרי לארץ, אחרת הוא יעזוב את הקבוצה. צפריר, שאת תגובתו לא ניתן היה להשיג אתמול, לא הצליח לעזור לו ולכן השחקן הביע נכונות לעזוב את ישראל באופן מיידי. לאחר שמשפחתו שהתה בישראל בפעם הראשונה, משרד הפנים לא איפשר לה להגיע בשנית אחרי שקלדיירה עבר להפועל פתח תקוה. בקבוצה ביקשו עבורו אשרת שהייה למשפחתו, אך לאחר שלושה חודשים של המתנה התברר שהויזה הגיעה לכתובת אחרת. קלדיירה לא היה מוכן להמתין לתהליך נוסף, ולכן החליט לעזוב.

עוד לפני האימון ערך השחקן אסיפת שחקנים ואמר: "כבר שלושה חודשים אני מבקש מהמפרקים שיביאו את משפחתי, אבל ההבטחות שלהם לא שוות כלום. ביקשתי מגילי שישחרר אותי. תודה על הכבוד והאהבה שהענקתם לי. נהניתי מאוד להתאמן תחת גילי, אני בטוח שתישארו בליגה כי יש פה שחקנים מדהימים. אני אוהב אתכם".

העזיבה של קלדיירה מפנה מקום לחלוץ וחטאנג קברצקאליה, שאמור להגיע לישראל בימים הקרובים. בהפועל פתח תקוה רוצים להחתים מיידית את החלוץ, במטרה שיוכל לשחק כבר בחודש ינואר.

קלדיירה בן ה-31 שיחק בעבר גם בבית"ר ירושלים, הפועל באר שבע, הפועל רמת גן ומכבי פתח תקוה. הוא נטל חלק בתשעה משחקי ליגה העונה.

הפועל פתח תקוה בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully