וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גילי לנדאו על אלירן עטר: "בושה וחרפה"

18.12.2011 / 9:03

בהפועל פ"ת ביקשו לכלול את התנהגות החלוץ בדו"ח השיפוט. אנדרה קלדיירה כועס: "הביאו את משפחתי מברזיל עכשיו"

אחרי ההפסד למכבי תל אביב, בהפועל פתח תקוה כועסים מאוד החלוץ אלירן עטר והשופט איתן שמואלביץ'. לגבי החלוץ, שעל פי עדי שמיעה אמר אתמול במחצית ללנדאו: "אתה מלוכלך", אמר הבוקר המאמן בתגובה לוואלה! ספורט: "המעשה של עטר? בושה וחרפה". המאמן שוחח עם הקוונים ובמועדון ביקשו לציין את דבריו של החלוץ בדו"ח השיפוט של איתן שמואלביץ'. בפתח תקוה וטוענים כי הקוון אישר ששמע את הדברים ואם זה יקרה, עטר יעמוד לדין. כזכור, אתמול אמר לנדאו: "אני חושב שהיה מקום שם לכרטיס אדום ומאמין שניר לוין יטפל זה. כל הדברים רק צורמים ומפריעים לכדורגל שלנו".

שחקנים בקבוצה כועסים מאוד על תצוגת השיפוט של השופט שמואלביץ' וביקרו בסיום את ההתנהלות, שהובילה לטענתם להתעלמות מוחלטת ממספר עבירות שבוצעו בתוך הרחבה. "שמואלביץ' שופט מצוין, אבל היום הוא חצה כל גבול. איך הוא לא ראה את היד של סבן? הם עשו שתי עבירות בתוך הרחבה והוא לא שרק. היו מגיעים לנו לפחות שני פנדלים". המאמן גילי לנדאו בחר שלא לבקר את תצוגת השיפוט, נכנס לחדר ההלבשה ואמר לשחקניו: "אני מאמין וגאה בכם. תמשיכו ככה".

בסיום המשחק ניגש אנדרה קלדיירה למנכ"ל אפי צפריר, והעלה טענות קשות באשר לעובדה שהמועדון לא דאג להביא את משפחתו ארצה, כמתחייב על פי ההסכם. לאחרונה קלדיירה קיבל הבטחה כי משפחתו תגיע מברזיל תוך מספר ימים, אך העניין התעכב שוב ושוב. כעת הוא מבקש להביא את משפחתו כבר עכשיו. החלוץ וחטאנג קברצאקליה מחכה לקבל אישור לקראת בואו ארצה. "אם נסכם, הוא יגיע תוך מספר ימים לבדיקות ויחתום", אמרו במועדון. הקשר היהודי-צרפתי קווין פריינטה התבשר כי יוכל לחתום אם יקבל אזרחות.

הפועל פתח תקוה הפסידה למכבי תל אביב 1:0
הפועל פתח תקוה בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully