וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דני פרנקו: "זו הצהרה שאומרת שאנחנו יכולים לנצח"

19.12.2011 / 21:34

מאמן נתניה מרוצה אחרי הניצחון על גלבוע/גליל. כריסטיאן בארנס: "אנחנו מצליחים להבין איך אנחנו צריכים לשחק"

ברק נתניה ממשיכה במומנטום המצוין שלה. הקבוצה של דני פרנקו, שפתחה את השנה בצורה רעה מאוד עם שישה הפסדים, השיגה הערב (שני) ניצחון שלישי ברציפות עם 74:86 על סגנית האלופה גלבוע/גליל עליון, שנעצרה לאחר חמישה ניצחונות ליגה ברציפות.

מאמן ברק נתניה, דני פרנקו, ביקש לאמר כמה מילים בתחילת מסיבת העיתונאים: "אני גאה בשחקנים שלובשים צהוב שחור היום – ישבנו פה בימים פחות נעימים והיום ראינו קבוצה שנגד גליל מנצחת בריבאונד. יש בקבוצה חבר'ה צעירים שנותנים דקות אבל לא נשאר לי הרבה חוץ מלהוריד את הכובע בפני השחקנים ששיחקו עם נחישות ומחויבות. אני יכול להגיד שזה סגנון – היו ימים שישבנו פה ואמרתי אחרת. עשינו עבודה טובה מול קבוצה מאומנת, ליאור עושה דברים טובים בגליל ומוכיח כמה הוא מצוין וזאת הצהרה מסוימת שאומרת שאנחנו יכולים לנצח".

על הזר החדש אריק היקס אמר פרנקו: "מה שהיקס עשה בשבוע האחרון, למרות שהוא לא בכושר, מבחינת הרוח ההגנתית והקשקושים שלו, זה מה שהיה חסר לנו. הוא לוחם וזה מה שהיה חסר. גם אם זה לא נראה מושלם הוא עושה את העבודה והוא בא בתקופה נכונה". על אדריאן בנקס אמר פרנקו: :"עשו עליו 50 עבירות ושרקו 10 ואני לא מעביר ביקורת פשוט אומר שנתנו לשחק והיה משחק אגרסיבי – זה משחק של גברים. התפקיד של רנדל גם היה לנהל את המשחק, חסרונו של רנדל לא משפיע על בנקס אבל אפשר לראות שאוסברי פורח. אני שמח שליפשיץ לקח את ההזדמנות שלו".

לגבי חיזוק נוסף אמר פרנקו: "אנחנו צריכים עוד מוריד כדור. לא ננוח עד שלא יהיה עוד שחקן אחד ונמשיך לראות את הצעירים, ולתת לשגב זיקרי עוד דקות".

כריסטיאן בארנס, שקלע בנתניה 18 נקודות, קלט 11 ריבאונדים ומסר 5 אסיסטים, אמר: "אני חושב שאנחנו מצליחים להבין איך אנחנו צריכים לשחק, גם בהגנה. עבדנו קשה כל השבוע וזה בא לידי ביטוי היום. אנחנו מתחילים להבין מה אנחנו צריכים לעשות בהגנה, שיחקנו לא טוב בששת המשחקים האחרונים, אבל אנחנו מתחילים להיראות טוב".

יהוא אורלנד, שהיה אחד המצטיינים בברק נתניה סיכם: "אי אפשר להתחיל להסתכל למעלה, אני לא מאמין בזה, או שאתה שם או שלא. כרגע אנחנו לא למעלה. יש בקבוצה הזאת אופי טוב של שחקנים, גם כשהיינו למטה היתה פה אווירה טובה".

מאמן הפועל גלבוע/גליל ליאור ליובין הוסיף: "נתניה עשו את מה שהם עושים הכי טוב. לא הצלחנו לשמור על עקביות והיינו שניים לכל כדור. אם מקבלים הרבה נקודות מהתקפות מתפרצות, אז אלה דברים שקשורים לא לכדורסל אלא לדברים אחרים. אנחנו צריכים לעבוד קשה ומה שבטוח וידאו קשה. אנחנו רוצים לחזור לנצח מהר וזה מה שחשוב.

כדורסל בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully