וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליגת העל: ברק נתניה ניצחה 74:86 את הפועל גלבוע/גליל

אדריאן בנקס הוביל את ברק נתניה לעוד משחק ענק ולניצחון שלישי ברציפות, הפעם 74:86 על הפועל גלבוע/גליל עליון

ברק נתניה טיפסה הערב (שני) למקום הלפני אחרון בליגת העל אחרי שניצחה 74:86 את הפועל גלבוע/גליל עליון, ורשמה למעשה ניצחון שלישי ברציפות אחרי שישה הפסדים. למרות עזיבתו של ג'רום רנדל ופציעתו של ליאור חכמון, קבוצתו של דני פרנקו שמרה על המומנטום החיובי והשיגה ניצחון שלישי ברציפות אחרי שגברה בשני המחזורים האחרונים על מ.כ הבקעה ובני השרון. הזר החדש של הקבוצה, אריק היקס, לא ממש הרשים במשחק הבכורה שלו אבל צריך לזכור שהוא הגיע רק לאחרונה ויהיה מעניין לבחון את השתלבותו במשחקים הבאים.

הפועל גלבוע/גליל הגיעה למשחק הזה עם רצף של שישה ניצחונות, אבל נעצרה דווקא מול הקבוצה שנעלה את הטבלה ערב המחזור ופספסה את העלייה למקום השני.

אדריאן בנקס שחקן ברק נתניה (ימין) עם אריק היקס. קובי אליהו
ערב מרשים במיוחד. אדריאן בנקס/קובי אליהו

מהלך המשחק

מכבי נתניה איבדה לאחרונה את ג'רום רנדל שעזב ל-NBA, ומי שעורך הופעת בכורה במשחק הזה הוא אריק היקס. שתי הקבוצות פתחו את המשחק בקצב מהיר שיצר הרבה בלבול בהתקפה, אבל שלשה מטורפת של קורטני פלס העלתה את הגליל ל-4:7 והצהירה כוונות במשחק הזה. נתניה שלטה בריבאונד והצליחה לייצר נקודות, אבל גליל המשיכה לטווח מעבר לקשת ודגן יבזורי קבע 10:14. נתניה לא נשברה והגיבה בריצת 2:11, שהסתיימה בארבע נקודות רצופות של ליאור ליפשיץ. אותו ליפשיץ גם סיים את הרבע הראשון בסל עם הבאזר וקבע 20:25.

גלבוע/גליל חזרה לעצמה בתחילת הרבע השני, אותו פתחה בריצת 0:7 בעיקר בזכות כריס תומאס, וחזרה להוביל במשחק. בהמשך, יאן מרטין וג'וזף ג'ונס כבר העלו אותה ליתרון 29:33. כריסטיאן בארנס היה הגורם הדומיננטי בהתקפה של נתניה בדקות האלה, אבל מצד שני שחקני גליל המשיכו לעשות את העבודה בקליעות מבחוץ. בשלב מסויים גם הנתנייתים עשו את זה ובסופו של דבר שלשה של יהוא אורלנד השוותה ל-40:40.

הקצב ההתקפי שנבע בעיקר מאחוזים טובים מהשדה לשני הצדדים, נמשך גם בתחילת הרבע השלישי. ובכל זאת, נתניה הייתה זו שלחצה הפעם על הדוושה ומתפרצת שסיים אוסברי קבעה 45:50 לצהובים. למעשה, נתניה הצליחה לעלות ליתרון הגבוה ביותר שלה במשחק כשאוסברי המשיך במומנטום והעלה אותה ל-49:56. בהמשך, שלשה מטורפת של אדריאן בנקס ועוד סל של אלירן גואטה קבעו יתרון דו ספרתי לנתניה, שהובילה 53:63 בסוף הרבע השלישי.

גלבוע/גליל צימקה למינוס 6 בתחילת ברבע הרביעי, אבל אז הגיעה שלשה נוספת של יהוא אורלנד, שהחזירה את נתניה לעניינים. ובכל זאת, האדומים לא ויתרו ואחרי פסק זמן של ליאור ליובין, רומאו טראוויס צימק ל-67:63. נתניה, שאיבדה יותר כדורים, סיפקה לגליל לא מעט הזדמנויות להשוות, אבל שחקניו של ליובין סבלו מיום חלש מהעונשין, וגם איבדו לא מעט בעצמם. בהזדמנות נוספת שלה לחזור, נתניה צימקה ל-73:68, אבל גם אז נתניה סיפקה מענה עם עוד שלשה של אורלנד. מי שסיפק את אקורד הסיום היה אדריאן בנקס, שקבע בדאנק נהדר 68:80 ולמעשה סגר עניין.

סטטיסטיקה

קלעו לנתניה: אדריאן בנקס 21 (7 אסיסטים), כריסטיאן בארנס 18 (11 ריבאונדים, 5 אסיסטים), בריאן אוסברי 16 (9 ריבאונדים), ליאור ליפשיץ 11 (3 חטיפות, 7 אסיסטים), יהוא אורלנד 11 (3 מ-4 ל-3), אריק היקס 7, אלירן גואטה. שגב זיקרי שותף ולא קלע.

קלעו לגלבוע/גליל: ג'וזף ג'ונס 19 (3 מ-8 מהעונשין), רומאו טראוויס 15 (8 ריבאונדים, 3 חטיפות, 2 חסימות), קורטני פלס 12, יאן מרטין 8, כריס תומאס 8 (9 אסיסטים), דגן יבזורי 7, אופיר פרחי 3, עידו קוז'יקרו 2 ( 0 מ-7 ל-2), אבישי גורדון ונמרוד טישמן שותפו ולא קלעו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully