וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איטליה: מילאן ניצחה 0:2 את קליארי וחזרה לפסגה

הרוסונרי המשיכו את הריצה הנהדרת שלהם בליגה ועקפו שוב את יובנטוס. סיינה ופיורנטינה נפרדו ב-0:0 בדרבי הטוסקני

מחזור אמצע השבוע בליגה האיטלקית יצא לדרך הערב (שלישי) עם שני משחקים מסקרנים במיוחד. המחזור הוא המחזור הראשון, בשל העובדה שמשחקי הליגה התחילו בעיכוב של שבוע העונה בשל שביתת השחקנים בתחילת השנה. במשחק המרכזי המשיכה מילאן את מסע ההצלחות עם 0:2 על קליארי שהחזיר אותה לפסגה, בעוד במשחק המוקדם נפרדו סיינה ופיורנטינה ב-0:0 מאכזב בדרבי הטוסקני. לאחר המחזור הנוכחי, תצא הליגה לפגרה שתימשך עד ה-7 בינואר.

קליארי - מילאן 2:0

הרוסונרי, שפתחו את העונה בצורה גרועה מאוד, המשיכו את הכושר החלומי שלהם וחזרו לפסגה לפחות עד משחקה של יובנטוס מחר באודינה. מילאן השיגה ניצחון תשיעי ב-11 משחקי הליגה האחרונים, כשהפעם עשתה זאת בסרדיניה מול קבוצתו לשעבר של מסימיליאנו אלגרי. זלאטן איברהימוביץ' שוב כבש, רוביניו בישל, כריסטיאן אביאטי חזר אל בין הקורות וההגנה (עם טאייה טאיוו, דניאלה בונרה ופיליפ מקסס לצד טיאגו סילבה) שמרה פעם נוספת על שער נקי. מה עוד יכול אלגרי לבקש?

קליארי הפסידה למילאן בחמשת המפגשים האחרונים ביניהן ולמעשה לא ניצחה אותה מאז 1998. גם הפעם התקוות נגוזו די מהר. כבר בדקה הרביעית רוביניו העביר כדור רוחב אותו פרנצ'סקו פיזאנו דחק לשערו הוא, למרות החגיגות של אנטוניו נוצ'רינו שנמצא העונה בכושר הבקעה נהדר. מילאן המתינה עם השני עד הדקה ה-60, אז רוביניו הוריד עם הראש לזלאטן שציין את ה-11 שלו העונה והשתווה לחרמן דניס בראש טבלת המבקיעים.

סיינה - פיורנטינה 0:0

הקבוצה של דליו רוסי לא מצליחה להתרומם בתקופה האחרונה והצליחה לנצח רק פעם אחת (0:3 על רומא) בששת משחקיה האחרונים. גם הערב, בדרבי הרגוע יחסית של טוסקנה, הדברים לא הלכו לה כמתוכנן, כשבנוסף לכל הצרות איבדה פיורנטינה את המגן לורנצו דה סילבסטרי בגלל פציעה. סטבן יובטיץ' היה המוסכן בשורות הוויולה, אבל לא הצליח למצוא את הרשת ופיורנטינה הסתפקה בנקודה. סיינה, אצלה עמנואלה קלאיו נגח לקורה בדקה ה-28, לפחות פתחה פער של שלוש נקודות מהקו האדום וקטעה רצף של ארבעה הפסדים.

יובנטוס תתארח מחר אצל אודינזה

כדורגל איטלקי בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully