וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פאלרמו: דביס מאנג'ה פוטר, בורטולו מוטי מונה

המאמן הצעיר שילם את מחיר ההפסד בדרבי לקטאניה והפך לרביעי שעוזב את הקבוצה ב-2011. מוטי חוזר לקדנציה שנייה

פאלרמו, בשורותיה משחק כמובן הקשר הישראלי ערן זהבי, פיטרה היום (שני) את מאמנה דביס מאנג'ה, פחות מארבעה חודשים אחרי שהוא מונה לתפקיד. הרוסאנרו הפסידו אתמול 2:0 לקטאניה בדרבי, החליקו למקום העשירי בטבלה, ומאנג'ה שילם את המחיר.

"פאלרמו מודיעה על סיום עבודתם של מאנג'ה ושל הצוות שלו. המועדון מבקש להודות לו על העבודה שהוא עשה כאן", נכתב בהודעה הרשמית. מאנג'ה בן ה-37 הוא המאמן הרביעי שעוזב את פאלרמו רק בשנת 2011 וקדמו לו סרסה קוסמי, דליו רוסי וסטפנו פיולי.

נשיא המועדון, מאוריציו זמפריני, ידוע באצבע הקלה שלו על ההדק ומאז שנת 2002 בה הפך לאיש הכל יכול בפאלרמו הוא מינה 22 מאמנים לקבוצה, כשחלקם עשו בקבוצה גם שלוש וארבע קדנציות בתקופה הזו. מאנג'ה קודם מקבוצת הנוער של המועדון ורק לפני כחודש חתם על הארכת חוזה בשנתיים נוספות. ההפסד לקטאניה אמש היה השביעי של הקבוצה העונה ובשבוע שעבר היא הודחה מהגביע האיטלקי על ידי סיינה.

זמפאריני לא בזבז זמן וכבר הודיע על מינויו של בורטולו מוטי עד לסיום העונה והמאמן יוצג רשמית ביום שלישי. מוטי, 57, כבר אימן את פאלרמו בליגה השנייה בעונת 2001/2. את העונה שעברה הוא סיים כמאמן בארי, אך פוטר לאחר שהקבוצה ירדה ליגה.


כדורגל איטלקי בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully