וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מרואן קבהא: "כשלא עבדנו קיבלנו תבוסה. השבוע עבדנו"

19.12.2011 / 9:33

קשר מכבי פתח תקוה הסביר את הניצחון על הפועל תל אביב. שחקנים המעיטו בחגיגות בגלל מות אביו של סבסטיאן סנסוני

במכבי פתח תקוה חגגו אתמול (ראשון) בצניעות בחדר ההלבשה את הניצחון על הפועל תל אביב. "זה היה ניצחון שמהול בעצב", תיאר אחד השחקנים, "חלק מהשחקנים לא ידע שאביו של סנסוני מת, אבל כששמענו את זה השתדלנו להפסיק לחגוג". סנסוני יצא אתמול ראשון מחדר ההלבשה ולא רצה להיות שותף גם לחגיגות הקטנות. אתמול ביקש ממנו אייל לחמן להיכנס כמחליף למרות הבשורה, והקשר הסכים. סנסוני ימריא היום או מחר לצרפת כדי להשתתף בלוויה ויחזור לקראת סוף השבוע. אגב, סנסוני תורגל כמעט לאורך כל השבוע בקישור האחורי, כשמלפניו שיחק ציון צמח. לחמן החליט רק אתמול על ההרכב הסופי.

שחקן בקבוצה אמר: "לחמן ניהל את המשחק בצורה נכונה, הנענו כדור בסבלנות ויצאנו למתפרצות מבוקרות. רק בצורה הזאת אפשר לנצח קבוצה גדולה". בקבוצה היו מרוצים מרביעיית ההגנה ומהקישור האחורי, כשאתמול אמרו: "במשחק נגד עכו הכל התפרק. חזרנו להיות יציבים בהגנה, שחקנים לומדים אחד את השני. הפועל כמעט ולא הגיעה להזדמנויות של אחד על אחד". "הרבה זמן חיכינו לניצחון הזה. עבדנו קשה אחרי התבוסה לעכו וזאת קבוצה שונה לגמרי מזאת שראיתם בשבוע שעבר", אמר הקשר מרואן קבהא, שבלט בניצחון אמש, "כשלא עבדנו, קיבלנו ארבע. מי שעובד מנצח, אני מבסוט מהניצחון הזה. כרגע אין לי כוונה לדבר על מטרות. המטרה היחידה שלנו היא לעבוד ולהיות יציבים. אחרי שנחבר עוד ניצחון או שניים, נוכל לדבר".

ויקטור מרעי ספג ביקורת מסוימת על ההחמצות, אבל במועדון אמרו: "הוא ילמד מזה, מה שחשוב הוא שניצחנו". שחקן נוסף שקיבל שבחים הוא מריו צארביץ', שהיה אתמול פעיל מאוד ובמצב הנוכחי יישאר אחרי ינואר למרות שכרו הגבוה. ג'סטיס וומפור, שלא נכלל אתמול בסגל בגלל פציעה, אמר לחבריו: "יש לי חוזה עד מאי. במצב טבעי אני צריך לשחק. אם יגיעו לי אחרת, אלך". כזכור, במועדון שקלו כבר לפני חודשיים לשחרר את אחד הזרים. וומפור קיבל המלצה לנוח ארבעה ימים נוספים ויחזור ביום חמישי לאימונים.

בפתח תקוה כעסו מאוד על שוער הפועל תל אביב, בוריס קליימן, שלטענת עדי שמיעה קרא לעבר שטראובר: "אפס, אתה לא יודע לתפוס כדורים, בגלל זה אתה עושה הצגות". ייתכן שפתח תקוה תעמוד שוב לדין על איחור בעלייה למגרש, שנבע מהטקס למורד מגמאדוב.

צפו במכבי פתח תקוה מנצחת את הפועל תל אביב
מכבי פתח תקוה בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully