וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ביירון סקוט: "עמרי כספי הוא הפיטבול של קליבלנד"

עמרי כספי ערך בכורה מול הקהל בקליבלנד עם 9 נקודות ושני דאנקים נאים, וזכה למחמאות מהמאמן: "הוא יותר אתלטי משאנשים חושבים"

קליבלנד קאבלירס ערכה הלילה (בין ראשון לשני) את אירוע פתיחת העונה החגיגי שלה, כשקיימה משחק אימון פנימי לעיני 8,000 צופים בקליבלנד. עוד שבעה ימים תיפתח העונה עבור הקאבס במשחק הרשמי הראשון של הליגה, ועד אז נותר להם עוד משחק הכנה אחד בלבד.

עמרי כספי שיחק בשורות "הקבוצה הזהובה", וקלע 9 נקודות ב-4 מ-8 מהשדה (ושני אסיסטים) בבכורה שלו מול האוהדים החדשים שלו, שקיבלו אותו באהבה והוא מצדו גומל להם בהלי הופ ועוד הטבעה נאה.

בסיום המאמן ביירון סקוט השווה את כספי לכלב פיטבול. "אנחנו צריכים שחקנים כמוהו", אמר סקוט, "אני תמיד אומר ככה: אנחנו לא צריכים צ'יוואוות, אנחנו לא צריכים פודלים, אנחנו לא צריכים רועה גרמני, אנחנו צריכים פיטבול. חשוב שיהיו לך כמה כאלה. אם יש לך צ'יוואוות, אתה בצרות. כספי הוא לוחם, ואני אוהב את זה אצלו".

צפו בכספי מתראיין בסיום המשחק

כספי מצדו אמר שמצב הברך שלו משתפר, אחרי שהחמיץ את משחק קדם העונה הקודם של הקאבס. "הצוות הרפואי עשה עבודה מדהימה כדי להחזיר אותי למגרש, זו הפעם הראשונה שאני משחק חמש על חמש אחרי תקופה ארוכה מאוד", אמר כספי, שאהב את ההשוואה לפיטבול: "אני מנסה לתת את המיטב כל הזמן, להיות קשוח ולשחק חזק".

כספי יודע שהמאמן בונה עליו בחלק ההגנתי. "המאמן אמר לנו שנצטרך לתת הגנה טובה כדי להרוויח את הדקות שלנו", אמר כספי, וזה מה שאני מנסה לעשות".

ביירון סקוט מאמין כרגע שכספי יהיה שחקן חמישייה בתפקיד סמול פורוורד. "הוא יותר אתלטי ממה שאנשים חושבים", אמר המאמן, "הוא נע היטב על המגרש, ויש לו חוכמת משחק. כשיש לך שחקן כל כך גבוה עם כאלה נתונים, זה יתרון".

קיירי ארווינג, הרוקי המבטיח, קלע 14 נקודות וחילק 9 אסיסטים, אבל גם רשם 5 איבודים במשחק.

צפו בבכורה של כספי ובתקציר המשחק הפנימי

צפו בביצועים של כספי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully