וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הכנה: מיאמי הביסה את אורלנדו, הפסד לדאלאס

ההיט פירקו את דוויט הווארד והמג'יק 85:118, לברון קלע 19. הת'אנדר ניצחו את האלופה בלי נוביצקי וקיד, ניצחון גם לבוסטון

אמנם מדובר רק במשחקי הכנה, אבל הלילה (בין ראשון לשני) נכנסו מספר קבוצות מרתקות למעגל המשחקים ב-NBA, כשהאלופה, דאלאס מאבריקס, וסגניתה, מיאמי היט, סיפקו הופעה ראשונה, ואפילו בחצי הילוך ראשון, אפילו עם חצי סגל ובלי מחויבות אמיתית, הזכירו לנו כמה התגעגענו למשחק.

מיאמי התחילה במסע שלה לקראת התואר הנכסף במשחק הכנה מול אורלנדו מג'יק ודוויט הווארד, וסיימה אותו עם ניצחון מוחץ. דאלאס האלופה שיחקה בלי דירק נוביצקי, וראתה אולי את היריבה הכי גדולה שלה במערב, אוקלהומה סיטי, מנצחת אותה במגרש שלה בזכות יכולת טובה של קווין דוראנט. במשחק שפתח את הערב ניצחה בוסטון סלטיקס את טורונטו 75:76.

מיאמי - אורלנדו 85:118

מיאמי התחילה הלילה (בין ראשון לשני) את המסע הארוך שלה לעבר הטבעת המיוחלת, כשפגשה את אורלנדו למשחק קדם העונה הראשון של שתי הקבוצות. ההיט הביסו את המג'יק 85:118, כשפתחו פער של 29 נקודות ב-27 הדקות האחרונות. לברון ג'יימס קלע 19 נקודות, והתקווה הגדולה טרל האריס הוסיף עוד 16. דווין וויד וכריס בוש קלעו 14 כל אחד, וההיט סיימו ערב קליעה קליל של 71 אחוז מהשדה. "כיף לחזור", אמר לברון בסיום, "כיף לראות את האוהדים". מנגד, המג'יק נראו עייפים וחסרי חיים, אולי לאור השמועות והטריידים שאופפים את הקבוצה. "כשמנצחים אותך 0:22 במתפרצות, אין ספק שיש פה בעיה של אנרגיות", אמר מאמן אורלנדו סטן ואן גנדי. דווייט הווארד סיים ען 5 נקודות ב-2 מ-9 מהשדה, ואמר: "לא שיחקנו שבעה חודשים, בעוד הם נראו כאילו הם כבר בתוך העונה". ג'מיר נלסון סיים עם 0 מ-10 מהשדה.

דאלאס - אוקלוהומה סיטי 106:92

גם האלופה מדאלאס נכנסה לפעילות, וסיימה עם הפסד לאוקלוהומה סיטי, 106:92. קווין דוראנט פתח אגרסיבי וקלע 21 נקודות (13 מ-14 מהקו) וג'יימס הארדן הוסיף 16 למנצחים. מהצד השני, המאבס העדיפו לתת מנוחה לדירק נוביצקי וג'ייסון קיד. למאר אודום, שפתח בחמישייה, סיים עם 14 נקודות. וינס קרטר, עוד מצטרף חדש, קלע 9 נקודות ב-20 דקות. "היינו בלי דירק וג'ייסון, וזה בסדר, כי היינו צריכים לראות את החבר'ה האחרים", אמר מאמן דאלאס ריק קרלייל, "בשיטה שלנו אם מישהו חסר, מי שנכנס במקומו צריך למלא את מקומו. הלילה לא הצלחנו לעשות את זה".

צפו בניצחון של מיאמי

טורונטו ראפטורס - בוסטון סלטיקס 76:75

החבורה של דוק ריברס פותחת ברגל ימין את ההכנה שלה, אם כי היא נאלצה לעבוד קשה. שתי הקבוצות סבלו מערב חלש במיוחד ובאחוזים גרועים מהשדה, כשבוסטון היא הראשונה שהצליחה להתעורר מעט בדרך ליתרון 33:40. קווין גארנט החל לעבוד עבור האורחים שכבר הוליכו ב-14 ברבע האחרון, אבל אז נכנס לפעולה ג'ראלד ביילס, והריץ מצויין את חבריו עד ליתרון נקודה, שתי דקות לסיום. היתרון עבר מקבוצה לקבוצה, אבל בפיגור של נקודה, 12 שניות לסיום הצליח גרג סטיימסמה לעשות טיפ לכדור ולקלוע את סל הניצחון. דרוזן וברניאני עוד קיבלו הזדמנויות לנצח את המשחק אבל הזריקות שלהם הלכו החוצה.

ריי אלן הוליך את קלעי בוסטון עם 12 נקודות, מרקיז דניאלס הוסיף 11 בעוד קווין גראנט היה טוב עם 9 נקודות, 7 ריבאונדים ו-3 אסיסטים. רונדו היה בינוני עם 5 נקודות ב-2 מ-9 מהשדה אבל חילק 8 אסיסטים. אנדראה ברניאני הוליך את קלעי טורונטו עם 16 נקודות אבל רק ב-4 מ-14 מהשדה, אליהם הוסיף גם 9 ריבאונדים. דמאר דרוזן הוסיף 14, בעוד אד דייויס וג'ראלד ביילס קלעו 10 נקודות כל אחד.

בארון דייויס מצטרף לניקס, טרוי מרפי עבר ללייקרס

אזור ה-NBA של וואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully