וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי פתח תקוה: עימות חריף בין שטראובר לקליימן

18.12.2011 / 22:20

שוער הפועל ת"א קרא לעבר שטראובר: "יא אפס, לא יודע לתפוס כדורים". לחמן: "שטראובר גדול". סנסוני התבשר כי אביו מת

מכבי פתח תקוה רשמה הערב (ראשון) את הפתעת המחזור, כשגברה 0:1 על הפועל תל אביב ורשמה ניצחון בכורה באצטדיון המושבה החדש, לאחר ה-4:0 המשפיל מול הפועל עכו בשבוע שעבר. בעקבות הניצחון העלתה הקבוצה את מאזנה ל-20 נקודות, והיא שוב יצרה פער מהתחתית אחרי הניצחונות שהשיגו לאחרונה הקבוצות הנמצאות מתחתיה.

בסיום המשחק אירע עימות בין לירן שטראובר לבוריס קליימן על רקע בזבוזי הזמן של השוער הוותיק. השניים התווכחו על הדשא, כששחקני מכבי פתח תקוה הרחיקו את שטראובר מהמקום. על פי עדי שמיעה, קליימן צעק לשטראובר: "יא אפס, אתה לא יודע לתפוס כדורים אז בגלל זה אתה עושה הצגות".

שטראובר עצמו אמר בסיום: "אנשים הבינו בשבוע שעבר שאם לא נמשיך לעבוד ו'ליפול על התחת' אחד בשביל השני, לא נעשה כלום. היום כולם נתנו את הכל, עבדו למען מטרה אחת ואם היינו מדויקים יותר בהתקפה גם היינו כובשים את השני".

המאמן אייל לחמן אמר: "השתחררה הרבה שמחה, לא היה לחץ. שיחקנו מול קבוצה מאוד מאורגנת, ואחד הדברים שאפיינו אותנו היום היה ארגון. זה מה שניצח לנו את המשחק, שהיה אמור להיות מוכרע עוד במחצית הראשונה. כשאנחנו עושים את הדברים ביחד, זו התוצאה. זה מבחן בגרות, לבוא ולחזור לעצמנו. היום ראו שהשחקנים שלנו לא רק מוכשרים, אלא יודעים לשחק כמו קבוצה אמיתית".

לקראת חלון ההעברות הקרוב הוסיף לחמן: "חודש ינואר זה בדרך כלל חלום שמתנפץ. ביוני לא הביאו כאן שחקנים טובים, אז בינואר יביאו? מצפים ממני לצרף שחקנים טובים, אבל אני רוצה קודם כל לבנות קבוצה טובה מאלה שקיימים. בינתיים אנחנו עושים את זה בצורה סבירה. שטראובר? היו לו בקריירה הרבה הצלות שעשו משחק. שטראובר הוא ספורטאי גדול בכדורגל הישראלי".

שי מימון הוסיף: "השער היה חשוב מאוד, היינו צריכים את הניצחון הזה. עכשיו יש לנו משחק מול הפועל חיפה, שזה קרב על שש נקודות. אני שמח להבקיע, אבל הכי חשוב שלקחנו את הנקודות. יש לנו המשכיות, בשבוע שעבר מול עכו זו הייתה מעידה".

צפו בניצחונה של מכבי פתח תקוה 0:1 על הפועל תל אביב

מכבי פתח תקוה בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully