וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ספרד: קאחה לבוראל גברה על ברצלונה

אחרי ההפסד ביורוליג, הקאטלנים רשמו הפסד נוסף, הפעם 70:61 לקאחה. ריאל מדריד הביסה את מנרסה 61:83

האם ברצלונה נמצאת במשבר? קבוצתו של צ'אבי פאסקוול שנחלה את הפסד הבכורה שלה ביורוליג בשבוע שעבר, הפסידה הערב (ראשון) בליגה לקאחה לבוראל 71:60, תוך כדי שהיא מציגה משחק התקפי חלש במיוחד, ואף רואה את כוכבה הגדול, חואן קרלוס נבארו יורד אל חדרי ההלבשה בעקבות פציעה. הקאטלנים נראו רע מהפתיחה, ונעצרו על 8 נקודות בלבד ברבע הראשון ו-22 עד המחצית בדרך לפיגור 7 במחצית.

שחקניו של פאסקוול הצליחו לצמק מעט ברבע השלישי בעיקר הודות למשחק טוב של צ'אק אידסון שמילא את מקומו של נבארו, אבל טלטוביץ' וביילצה לא נתנו למשחק לברוח להם, והבטיחו את הניצחון ברבע האחרון. ביילצה סיים עם 17 נקודות בעוד טלטוביץ' תרם 16 ו-7 ריבאונדים. צ'אק אידסון הוליך את קלעי ברצלונה עם 15.

מי שחגגה את הפסדה של ברצלונה היא ריאל מדריד, שלא ממש התקשתה במשחק שלה מול מנרסה והביסה אותה 61:83. המשחק עצמו נגמר כבר במחצית הראשונה, כששחקניו של לאסו בורחים עד יתרון 19 אחרי שני רבעים, מה שאיפשר לבלאנקוס לשתף במחצית הראשונה לא מעט מחליפים ולתת לשחקנים המובילים מעט מנוחה. ניקולה מירוטיץ' הוליך את קלעי ריאל עם 20 נקודות ו-7 ריבאונדים, פיליפה רייס תרם 14 ו-7 ריבאונדים. למנרסה: מיכה דאונס 19.

גרמניה:

אחרי רצף של הפסדים בליגה, הצליחו מולי קצורין וקבוצתו, פרנקפורד להתאושש הערב, עם ניצחון חוץ נאה 70:77 על בראונשווייג. פרנקפורט נראתה מצויין במחצית הראשונה בסיומה הוליכה ה-13 הפרש. המארחים לא ויתרו ורצו ל-10:18 ברבע השלישי כדי לצמק, אבל לא הצליחו להתקרב מעבר לכך, וקצורין היה יכול לנשום לרווחה. ג'רמרו דוידסון סיים כקלעי המוביל עם 26 ו-13 ריבאונדים, מייקל תומפסון סייע לו עם 22. לבראונשווייג: למאר גריר 16.

איטליה:

טראמו ויניב גרין היו קרובים הערב להשיג ניצחון חוץ מרשים מול קאזרטה, אבל נגררו להארכה והפסידו 97:82. האורחים פתחו טוב יותר והוליכו ב-10 הפרש אחרי שלושה רבעים. אלא שאז הגיעה ריצת 13:23 של קאזרטה ברבע האחרון כפתה שיוויון והארכה. בחמש הדקות שנותרו המשיכה הדהירה של המארחים, בעיקר בזכות יכולת נהדרת של אלכס רייטי שקלע 10 נקודות בהארכה, אותה ניצחה קאזרטה 9:24. רייטי סיים עם 30 נקודות, אנדרה סמית' תרם 22. את טראמו הוליך רוברט פולץ עם 23. יניב גרין קלע 8 נקודות ב-16 דקות ואסף 5 ריבאונדים.

מתגעגעים? ריקי רוביו כיכב בבכורה שלו במינסוטה

כדורסל אירופאי בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully