וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ספרד: אתלטיקו מדריד שוב הפסידה, מנסאנו בדרך החוצה

הקולצ'ונרוס נוצחו לראשונה בבית, 2:0 מול בטיס, ימיו של המאמן ספורים. ולנסיה גברה 0:2 על מלאגה, עוד הפסד לוויאריאל

בעוד ריאל מדריד הראתה שההפסד בקלאסיקו לא הבהיל אותה, יריבתה העירונית אתלטיקו מדריד הולכת מדחי אל דחי. היום (ראשון) הגיע הפסד הבכורה העונה בבית, 2:0 לבטיס, ונראה כי ימיו של המאמן גרגוריו מנסאנו ספורים. אתלטיקו מקדימה את הקו האדום בארבע נקודות בלבד, ומאזן הנקודות שלה שווה לגרנאדה הקטנה, שניצחה 1:2 את לבנטה. ויאריאל בצרות עוד יותר גדולות במקום ה-17, אחרי הפסד 2:1 לאוסאסונה המשתפרת, בעוד שוולנסיה גברה 0:2 על מלאגה.

אתלטיקו מדריד - בטיס 2:0

ללא ניצחון חוץ העונה, הקולצ'ונרוס שמו מבטחם בוויסנטה קלדרון, אלא שהפעם גם הוא נפרץ. המאמן מנסאנו אמור לקבל בקרוב הודעת פיטורים, אך הוא עדיין מאמין: "אם הייתי חושב שלקבוצה אין נשמה מחויבות, אז הייתי מודאג. התוצאה הזו לא מוצדקת". לאוהדים זה לא ממש אכפת, הם קראו במהלך המשחק בשמו של לואיס ארגונס הוותיק.

על כר הדשא אתלטיקו דווקא החלה טוב, אבל לא נצליחה להכניע את קסטו ונענשה במחצית השנייה. אלברו דומינגס החליק במרכז ההגנה בדקה ה-54, ואלחנדרו פוסואלו הצעיר ניצל זאת כדי להבקיע את הראשון שלו בליגה הבכירה. אותו פוסואלו הורחק בדקה ה-72, אך גם זה לא הספיק לאתלטיקו, שספגה את השני מרגלי המחליף רוקה סנטה קרוס בתוספת הזמן.

ולנסיה - מלאגה 0:2

העטלפים התאוששו במהירות מההפסד המפתיע לבטיס במחזור שעבר, וניצלו את משחקה של ברצלונה ביפן כדי להתקרב למרחק של ארבע נקודות מסגנית המוליכה. רוברטו סולדאדו כבש ראשון בדקה ה-36 אחרי כדור עומק של ז'ונאס, והחלוץ הספרדי השלים צמד פרטי בדקה ה-61 מבישול של ג'ורדי אלבה, שהותיר את מלאגה השאפתנית שספגה הפסד שני ברציפות במקום השביעי.

אוסאסונה - ויאריאל 1:2

הצוללת הצהובה, שסיימה קמפיין אירופי עלוב ללא נקודות, ממשיכה לאכזב גם בליגה והיא עדיין ללא ניצחון חוץ העונה. הפעם אוסאסונה הייתה הנהנית הגדולה, כשהמשיכה את ההתקדמות מאז השביעייה שחטפה מריאל מדריד (11 נקודות מ-15 אפשריות מאז) והיא כבר במקום החמישי בטבלה. אחרי מחצית ראשונה מאופסת, מרקו רובן העלה את ויאריאל ליתרון בדקה ה-64 מבישול של קאני. אלא שהמארחים הראו אופי, השוו מרגלי איברהימה באלדה (75) והבלם הוותיק סרחיו נגח את שער הניצחון שבע דקות לסיום.

גרנאדה - לבנטה 1:2

הפתעת העונה קיבלה הזדמנות להגדיל את יתרונה במקום הרביעי על פני סביליה, אבל השאירה את הנקודות במגרשה של גרנאדה. העולה החדשה עלתה ליתרון מפנדל של גילרמה סיקיירה בדקה ה-35, ואחרי 10 דקות הכפילה כשאבל כבש מריבאונד שניתז מהקורה. לבנטה חזרה עם נגיחה מקרוב של ארונה קונה, אך לא מצאה את הרשת עד לסיום, כולל כדור לקורה של סרחיו באייסטרוס בתוספת הזמן.

משחק נוסף:

ראסינג סנטאנדר - ריאל סוסיאדד 0:0

כדורגל ספרדי בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully