וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שני בליגת העל: גלבוע/גליל תמשיך בדהירה?

18.12.2011 / 18:33

קבוצתו של ליאור ליובין הלוהטת מחפשת ניצחון שישי ברציפות מול נתניה של פרנקו שנמצאת במסלול עלייה (19:35, 5+ לייב)

המחזור העשירי בליגת העל יגיע לסיומו מחר (שני) במשחק בו תארח ברק נתניה את הפועל גלבוע/גליל עליון (19:35, 5+ לייב). הקבוצה של דני פרנקו מגיעה למשחק אחרי שני ניצחונות ליגה רצופים, אך גם לאחר שאיבדה במשחקים האחרונים את ג'רום רנדל שעזב את ישראל וליאור חכמון שקרע את הרצועה הצולבת בברכו. מנגד גלבוע/גליל מגיעה עם רצף של חמישה ניצחונות רצופים, ובהרגשה שעם החולשה של קבוצות הצמרת השנה, היא יכולה עוד לדבר חזק מאוד בליגה.

היסטוריה ומספרים:

- גלבוע/גליל ניצחה ארבעה מתוך ששת המפגשים בין הקבוצות מאז חזרה נתניה לליגה בעונת 2009/10.

- אריק היקס, הזר החדש של נתניה, שיחק בעברו נגד קבוצות ישראליות במדי קבוצת סמארה הרוסית שערכה מחנה אימון בארץ.

- שיא הקריירה של ליאור ליפשיץ מנתניה הגיע דווקא כששיחק במדי גליל עליון בעונת 2005/6, אז המטיר 23 נקודות על מכבי תל אביב.

- גלבוע/גליל מחזיקה ברצף של 5 ניצחונות רצופים, הרצף הארוך ביותר העונה. בעונה שעברה רשמה הקבוצה בשיא 4 ניצחונות רצופים.

הכנות ושאר ירקות:

ברק נתניה:

הקבוצה של דני פרנקו המשיכה בשבוע שעבר ביציאה שלה מהתקופה הרעה עם הניצחון המשכנע על בני השרון/הרצליה בחוץ, ונראה היה שלמרות הבריחה של ג'רום רנדל, תוכל נתניה עוד להציל את העונה. אלא שיומיים לאחר הניצחון על הרצליה הגיעה בשורה רעה מאוד לנתניה עם הפציעה של ליאור חכמון שככל הנראה גמר את העונה לאחר שהתגלה אצלו קרע ברצועה הצולבת, בפעם השנייה בקריירה. בקבוצה החלו בחיפושים אחרי חיזוק ישראלי, כשהמועמד המוביל בשלב זה הוא ליאור שגב מקרית טבעון.

מי שיערוך את הופעת הבכורה שלו בנתניה, בניסיון לעצור את משחק הפנים המרשים של גלבוע/גליל, הוא הסנטר האמריקאי החדש אריק היקס. היקס השאיר רושם חיובי מאוד באימוניו הראשונים בישראל, ובנתניה מקווים כי יוכל למלא את המקום שמשאיר חכמון.

הפועל גלבוע/גליל עליון:

סגנית האלופה ממשיכה בתקופה המצויינת שלה עם הניצחון החשוב בשבוע שעבר על עירוני אשקלון, ובידיעה שניצחון על ברק נתניה יבטיח לה את המקום השני בתום הסיבוב הראשון. בתוך כך בגלבוע/גליל ממשיכים לשמור על מאזן מושלם בליגה הבלקנית כשבתוך הקבוצה מודים שהמהלך של ההרשמה לליגה היה מוצלח ביותר שכן הוא נתן לליאור ליובין ולשחקניו את החיבור הנדרש מהם בשלב הזה של העונה.

בגלבוע/גליל ממשיכים לא לרשום למשחקי הליגה את הרכז צ'ייסון אלן כשבשלב זה אין בכוונת הקבוצה לשחרר את השחקן, מאחר ולפי ראשי המועדון הם כבר נוכחו לדעת העונה, בשל הפציעות הרבות וההעדרויות, שזר חמישי העונה הוא דבר הכרחי.

שחקן מפתח: ליאור ליפשיץ

אחרי שכבר דקות המשחק שלו הלכו ונעלמו חזר הרכז הג'ינג'י למרכז הבמה בשבוע שעבר בניצחון על בני השרון, בעיקר בזכות העזיבה של ג'רום רנדל. ליפשיץ הוא רכז טבעי עם קליעה טובה והרבה חוצפה, והוא בדיוק מה שנתניה צריכה כדי להזין את אדריאן בנקס, כריסטיאן בארנס ובריאן אסברי. בשביל להדהים את גלבוע/גליל יצטרך דני פרנקו תרומה התקפית נכבדת מהרכז שלו, ובגיל 27 ליפשיץ צריך להוכיח שהוא מסוגל לתרום זאת משחק אחרי משחק.

ליגת העל בכדורסל בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully