וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איטליה: רומא ניצחה 1:3 בנאפולי, יובנטוס בפסגה

הג'אלורוסי הרשימו בסן פאולו, יובה גברה 0:2 על נובארה ועקפה את מילאן. 2:2 בין לאציו לאודינזה, אינטר עם 0:1 על צ'זנה

המחזור ה-15 באיטליה נמשך הערב (ראשון), והביא איתו שבעה משחקים - לא מעט מהם מסקרנים למדי. בפתיחת היום שבה יובנטוס לפסגה כשגברה בביתה 0:2 על נובארה הקטנה. אינטר המאכזבת ניצחה 0:1 את צז'נה, בעוד פאלרמו, עדיין ללא ערן זהבי הפצוע, הפסידה 2:0 בדרבי הסיצילאני לקטאניה. בהמשך הערב הגיע תורן של הקבוצות מהבירה, כשרומא חזרה עם 1:3 מרשים מנאפולי ואילו לאציו סיימה ב-2:2 באולימיפקו מול אודינזה השלישית.

יובנטוס - נובארה 0:2

אחרי שאיבדה שתי נקודות יקרות בשבוע שעבר באולימפיקו של רומא, שבה הגברת הזקנה לנצח וכבשה בחזרה את הפסגה, אותה איבדה אמש למילאן. אלסנדרו דל פיירו חזר להרכבו של אנטוניו קונטה, אך הפתיחה היתה שייכת לחברו להתקפה סימונה פפה, שניצל כדור רוחב של פאולו דה צ'ליה כדי לדחוק מקרוב ולקבוע 0:1.

יובה המשיכה להיות הרבה יותר מסוכנת, ובדקה ה-75 הכפילה את התוצאה, כשפאביו קוואליארלה הגיע ראשון לכדור קרן של אנדראה פירלו, ונגח מצוין את תוצאת המשחק. החלוץ הנהדר חגג את השער המרגש, הראשון שלו בליגה מזה שנה. המשחק הבא - מול אודינזה באמצע השבוע - כבר יהיה הרבה יותר קשה.

צ'זנה - אינטר 1:0

מדהים, אבל אינטר השלימה היסטוריה מינורית למדי הערב, כשחגגה בפעם הראשונה העונה ניצחון ליגה שני ברציפות. החבורה של קלאודיו ראניירי המשיכה את המומנטום המוצלח מהניצחון על פיורנטינה בשבוע שעבר, למרות שהיכולת בהחלט טעונה שיפור. השער היחיד במשחק הגיע בדקה ה-63, כשבעיטה חופשית של מייקון מצאה את ראשו של אנדראה ראנוקיה, שהכניע מקרוב את פרנצ'סקו אנטוניולי בן ה-42, והעניק לאורחים שלוש נקודות יקרות שמסייעות להן לטפס במעלה הטבלה. נראה שהנראזורי בכושר לא רע לקראת הדרבי שמתקדם בצעדי ענק, ונמצא במרחק של חודש.

נאפולי - רומא 3:1

אחרי שחגגו את העפלתם לשמינית גמר ליגת האלופות ואת ההגרלה (צ'לסי) שמנעה מהם מפגש מבהיל מול ברצלונה או ריאל מדריד, הבטיחו שחקני נאפולי כי לא יאפשרו לחלום האירופי להסיט את מחשבותיהם מהליגה. מסתבר שההבטחות לא הספיקו. אחרי התיקו עם נובארה, נאפולי נחלה הפסד ביתי שני העונה בסן פאולו, ובצורה כואבת למדי מול רומא שהשתוותה אליה בטבלה עם 21 נקודות.

לואיס אנריקה, שחסר את מיראלם פיאניץ' המורחק, החזיר להרכב את הבלם חואן שסיים לרצות עונש דומה ופתח גם עם פרנצ'סקו טוטי ואריק לאמלה. הארגנטינאי הצעיר החזיר כבר אחרי שלוש דקות, כשמבצע מצוין שלו בצד שמאל הסתיים בכדור רוחב שמורגן דה סנקטיס היה חייב לקלוט. אלא שהכדור פגע בידו הימנית של השוער וחדר פנימה. מארק האמשיק יכול היה לסייע לחברו להתאושש מהשער האומלל, אך רשם החמצה מזעזעת מול שער חשוף בדקה ה-24. נאפולי המשיכה להחטיא, ובדקה ה-59 החלוץ פאבלו אוסבלדו נעץ את השני מקרוב אחרי בישול של טוטי. האמשיק הפך את דקות הסיום למותחות עם שער מצמק בדקה ה-82, אבל הפעם הנס לא קרה ודווקא פאביו סימפליסיו כבש את השלישי של רומא בדקת הסיום.

לאציו - אודינזה 2:2

מירוסלב קלוזה וחבריו אירחו באולימפיקו את ההגנה הטובה בליגה, כבשו לרשתה פעמיים, אך אל הצליחו להתגבר עליה בדרך למקום השלישי. לאציו רצתה לצמק את הפער מהפסגה בחזרה לשתי נקודות, וקיבלה את אודינזה שהשאירה את אנטוניו די נטאלה על הספסל בגלל עייפות. בדקה ה-27 היו אלה האורחים שחגגו, כשג'ובאני פסקואלה בישל לאנטוניו פלורו פלורס שנגח לרשת. סנאד לוליץ' המצוין איזן בדקה ה-43, ודמיאנו פרונטי כבש שער עצמי בדקה ה-54 אחרי שכדור של קלוזה פגע בו. די נטאלה נכנס כמחליף בדקה ה-66, ושבע דקות לאחר מכן בישל את השוויון לג'אמפיירו פינצי. אודינזה נשארת שלישית עם 31 נקודות, לאציו רביעית עם 29.

משחקים נוספים:

קטאניה - פאלרמו 0:2
לקטאניה: פרנצ'סקו לודי (32), מקסי לופס (60 בפנדל)

גנואה - בולוניה 1:2
לגנואה: מרקו רוסי (39), לוקאס פראטו (85), לבולוניה: גסטון רמירס (51)

פארמה - לצ'ה 3:3
לפארמה: סרג'יו פלוקארי (18, פנדל), גרציאנו פלה (85), דניאלה גאלופה (90), ללצ'ה: דויד די מיקלה (58, 60), חואן קואדרדו (77)

כדורגל איטלקי בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully