וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אוהד לויטה: "אסור לנוח, המצב שלנו עדיין מסובך"

18.12.2011 / 9:14

שוער הפועל באר שבע מאופק אחרי העלייה מהקו האדום. מרצ'ין צבאי דורש פיצוי גבוה, גיא לוי רוצה להחתים לפחות שני זרים

"לא ראיתי אפילו את הגול של אקסברד אבל ראיתי את הכדור ברשת וזה הכי חשוב. בפנדל זינקתי לפינה והכדור הגיע לאמצע ואני שמח שהיה לי קצת מזל ששלחתי את הרגל והצלחתי לעצור". כך אמר הבוקר (ראשון) שוער הפועל באר שבע אוהד לויטה, בעקבות הניצחון אמש 0:1 על בית"ר בטדי.

השוער, שההדיפה שלו את הפנדל של בן שושן שינתה את המשחק, הוסיף: "מדובר בשתי קבוצות תחתית אבל אנחנו הגענו עם הרבה ביטחון אחרי שני הניצחונות האחרונים. עמדנו בתכנית המשחק שלנו, רצינו לעצור את השחקנים המשמעותיים שלהם והצלחנו. בית"ר ירושלים לא הגיעו כמעט למצבים גם ב-11 שחקנים ואנחנו הגענו להרבה מצבים במחצית השנייה. אריאל הרוש, שהוא חבר טוב, עצר הרבה מאוד כדורים ואני רוצה לפרגן לו כי מגיע לו".

על המצב של הקבוצה, שעלתה לראשונה מעל הקו האדום, אמר: "ברור שאנחנו עדיין מודאגים, אין לנו מקום לנוח על זרי הדפנה או ליהנות ממחמאות. אנחנו יודעים שהמצב מסובך, אבל אם נמשיך להתייצב אחרי פתיחת העונה הלא טובה ונמשיך ביכולת הזאת, אז יהיה טוב".

החלוץ עידו אקסברד, שחגג יום הולדת 23 ביום שישי, הוסיף: "הייתי במקום הנכון כדי להבקיע ואני שמח שזה קרה. צריך להישאר צנועים ולעבוד קשה. במחצית גיא לוי אמר לנו לתקוף מהאגפים והיה לנו יתרון מספרי למעלה. ידעתי שצריך הגבהה מדויקת אחת כדי לכבוש".

הבלם עודד גביש, שלאחרונה הגיע סקאוט של גנט לצפות בו, בסיראז' נאסר ובעידו אקסברד, ספג כרטיס צהוב חמישי וייעדר מהמשחק מול עכו, ביום שלישי הבא (אז יתקיים מחזור באמצע השבוע). במועדון שיבחו את יכולתו של הבלם, שמאז שחזר להרכב לפני שהספיק להתעמת עם גיא לוי, הקבוצה השיגה שלושה ניצחונות, שתי תוצאות תיקו והפסד בודד, כשהיא סופגת שלושה שערים בלבד (מהם אחד עצמי של ראיין אדלי). הקשר יוסי תורג'מן היה אמור לצאת בימים האחרונים לצאת למבחנים בליגה האוקראינית, אבל העניין לא צלח והוא עשוי לעבור למכבי בת ים.

גיא לוי רוצה לצרף בינואר קשר וחלוץ, וככל הנראה אלה יהיו זרים. במועדון מנסים להגיע לפשרה עם השוער מרצ'ין צבאי, כדי שיעזוב ויפנה מקום לזר נוסף. השוער דורש פיצוי גבוה ולכן עדיין לא עזב.

הקבוצה צפויה לעמוד לדין אחרי שאיחרה לעלות לכר הדשא בפעם השנייה בתוך שבועיים. הפעם באר שבע עשויה לספוג קנס כספי.

הפועל באר שבע השיגה ניצחון 0:1 מתוק על בית"ר ירושלים בטדי

גיא לוי: "השחקנים נהדרים, שמים את הלב על המגרש"

בינתיים בבית"ר ירושלים מודים: "אנחנו מועמדים בכירים לירידה"

הפועל באר שבע בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully