וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בית"ר ירושלים: "אנחנו מועמדים בכירים לירידה"

18.12.2011 / 8:12

שחקנים בבית"ר ירושלים מודים: "ב"ש והפועל חיפה נראות הרבה יותר טוב". בקבוצה ממתינים לשיחה בין קורנפיין לגאידמק

שקט גדול שרר בחדר ההלבשה של בית"ר ירושלים בסיום משחק ההפסד 1:0 אתמול (שבת) להפועל באר שבע, הפסד שסיבך את הקבוצה עמוק בתחתית. השחקנים לא הוציאו מלה מהפה כשרק אבי ריקן ממלמל כמה מילים ומבטא רגשות אשם על האדום שקיבל. השחקנים ניחמו את ריקן והפצירו בו לא לקחת את ההפסד עליו, בדיוק כמו שעמית בן שושן שהחטיא פנדל לא צריך לעשות זאת.

"חייבים לחזק אחד את השני ולהרים את כולם" אמר אחד השחקנים, "רק אם נהיה כולם ביחד וחזקים נוכל להוציא את הקבוצה מהמצב הזה. אנחנו לא חיים בפנטזיות ששחקני חיזוק יצילו את המצב. גם אם יבוא חיזוק אף אחד לא מבטיח לך שמשם תבוא הישועה ואנחנו צריכים לראות איך אנחנו מוציאים יותר מעצמנו".

שחקנים הוסיפו: "כמו שאנחנו נראים היום אנחנו מועמדים לירידה הרבה יותר מהפועל באר שבע והפועל חיפה שמתמודדות איתנו, אבל כמו שהם הפכו את התמונה בשבועות האחרונים גם אנחנו יכולים לעשות שינוי. הבעיה היא שגם אנחנו סובלים מחוסר מזל וטעויות שטויות. במקום פנדל שלנו ו-0:1 אנחנו מחטיאים ותוך דקה מקבלים כרטים אדום והמשחק מתהפך".

גורם במועדון הוסיף על הדברים: "אין ספק שאנחנו חייבים להתחזק אבל צריך גם לדעת שזאת לא הליגה האיטלקית ויש כאן מספיק שחקנים טובים שצריכים לקחת את ההזדמנות ולהוציא את הקבוצה מהמצב הזה. ברור שהולכת להיות כאן מלחמה עד הסוף אבל זה לא משהו חדש, זה משהו שידענו בתחילת העונה".

אגב חיזוק, מי שכנראה יצטרף בכל מקרה בינואר הוא החלוץ הברזילאי לאנדרו פאסוס, שמתאמן עם הקבוצה כבר שבועות ארוכים. שחקנים בקבוצה מעריכים מאוד את הברזילאי וסיפרו שהם משוכנעים שהוא יוסיף לה מאוד.

נעים: "מובן מאליו שאנחנו צריכים חיזוק"

בסיום המשחק חיכו כ-200 אוהדים של הקבוצה בשער היציאה מהאצטדיון וכשיובל נעים יצא קרא חלק מהם למאמן להתפטר. יחד עם זאת, היו גם אוהדים שתמכו במאמן ואמרו לו שהוא לא הבעיה ושהם יודעים שאין יותר מדי מה לעשות עם הסגל הזה. נעים אמר לאוהדים: "אני מבין אתכם ואני רק יכול להבטיח שאני אעשה הכל כדי להשאיר את המועדון הזה בליגה".

נעים אמר בסיום: "זאת תקופה קשה. אני לא מתייאש, היה לי סימפטום עם הפועל פתח תקוה שלאחר שעזבתי היא הדרדרה. למרות שיש לי גב, אם היה היום המשך למה שהיה נגד בני יהודה אז הייתי חושב אחרת. צריך להאמין. לפני שבועיים הפועל באר שבע הייתה מועמדת וודאית לירידה ותראה מה קרה איתה אחרי שלושה ניצחונות".

על האפשרות שלא יהיה חיזוק אמר המאמן: "זה משהו שהוא מובן מאליו שאנחנו צריכים ולא רק אני אומר את זה. השקיעו כל כך הרבה כסף במועדון הזה לאורך השנים אז אני לא מאמין שדווקא במצב הקשה הזה יפקירו אותו. ארקדי השקיע בקבוצה הזאת 550 מיליון שקל, לא יקרה שום דבר אם ישקיעו עוד שני מיליון שקל כדי להשאיר את המועדון הזה בליגה".

ניר ברקת מנסה לעזור

בבית"ר ממתינים כעת לפגישה של היו"ר איציק קורנפיין עם ארקדי גאידמק שמתוכננת לשבוע הקרוב. אתמול בערב נפוצו שמועות כי קורנפיין עשוי לסיים את תפקידו במידה שיקבל תשובה שלילית בנוגע לרכש. בסביבתו של קורנפיין שללו כי יעשה זאת בשלב המיידי ואמרו כי "לאיציק יש אחריות והוא לא ישאיר את הקבוצה במצב הזה. כל עוד הוא יוכל, הוא ינסה לגייס כסף, מה גם שעוד אנשים כמו ראש העיר נרתמים לעניין ומחזקים אותו" אך מנגד אמרו: "אין ספק שזה לא אותו בן אדם. הוא מתקשה למצוא פתרונות ונראה אובד עצות. גם הוא עשוי להישבר".

קורנפיין צפוי להבהיר לגאידמק בצורה חד משמעית שללא תקציב לחיזוק, ישנם סיכויים גבוהים שהקבוצה תרד ליגה בתום העונה. אדם נוסף שמנסה לסייע לקבוצה הוא ראש עיריית ירושלים ניר ברקת, שאמר בסיום: "יש דברים שאני לא רוצה או יכול לדבר עליהם, אבל מה שאני יכול להגיד זה שאני מאוד מודאג ושאני פועל לסייע לאיציק קורנפיין במצב הקשה הזה של הקבוצה. אני בקשר עם הבעלים ואמשיך לפעול מולו בנושא". מעבר לגאידמק, מקורביו של ראש העיר דיברו על כך שייתכן כי מספר אנשי עסקים עשויים להירתם ולסייע לקבוצה באמצעות תרומה אך הדברים עדיין לא סגורים.

בבית"ר מתחילים להתכונן כעת לשבוע שיכלול שלושה משחקי ליגה. בשבת הקרובה, נגד הפועל עכו, צפויים להיעדר אבי ריקן המורחק ושי חדד שצבר חמישה כרטיסים צהובים, כאשר עדיין לא ברורה כשירותו של אבירם ברוכיאן שלא יכול היה להמשיך עקב כאבים במפשעה וביקש להתחלף אתמול. הקבוצה תעמוד ביום רביעי לדין משמעתי עקב התפרעות אוהדים ופריצת אוהד למגרש נגד בני יהודה, אך גם במידה שהיא תספוג עונש של משחק ללא קהל, הוא לא יחול על המשחק נגד הפועל תל אביב ביום רביעי (27.12) בשל העובדה שהקבוצה כבר החלה במכירת כרטיסים למשחק.

הפועל באר שבע גברה 0:1 על בית"ר ירושלים המידרדרת
יובל נעים: "קורנפיין וגאידמק יודעים באיזה מצב אני עובד"
בית"ר ירושלים בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully