וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יובל נעים: "קורנפיין וגאידמק יודעים באיזה מצב אני עובד"

17.12.2011 / 19:21

אוהדי בית"ר ירושלים קראו ליובל נעים להתפטר אחרי ה-1:0 מול באר שבע. המאמן: "עדיין יכול לעזור". ברקת ייפגש עם גאידמק

מגד גוזני

בית"ר ירושלים ממשיכה לשקוע. היום (שבת) ספגה הקבוצה הפסד רביעי ברציפות, 1:0 להפועל באר שבע, והקבוצה של יובל נעים שקועה בתחתית. הירושלמים כמעט שעלו ליתרון, כשעמית בן שושן ניגש לבעוט פנדל, אבל הוא החמיץ את ההזדמנות (30). דקה לאחר מכן אבי ריקן הורחק, בדקה ה-83 עידו אקסברד כבש שער נגיחה, ובסופו של דבר באר שבע היא זו שחוגגת ניצחון שלישי ברציפות, למרות יכולת נהדרת של אריאל הרוש.

ראש עיריית ירושלים, ניר ברקת, שוחח עם מאמן בית"ר יובל נעים לאחר המשחק ואמר: "אני מודאג מאוד ממצב הקבוצה. אנחנו עושים הרבה כדי לעזור לקורנפיין ובית"ר. אני בקשר עם הבעלים ארקדי גאידמק ואנחנו מחפשים פתרונות על מנת לעזור לקבוצה". ברקת ייפגש עם גאידמק וידון עמו במצב הקבוצה.

נעים: "זו העונה הכי קשה של בית"ר ב-20 שנה האחרונות"

יובל נעים שמע את הקהל קורא לו להתפטר, והמאמן המאוכזב אמר בסיום: "אני נשאר בבית"ר כל עוד ירצו אותי וכל עוד אני חושב שאני יכול לעזור למערכת. כרגע אני יכול לעזור למערכת. נקראתי לעזור לבית"ר בעונה הכי קשה שלה ב-20 השנים האחרונות. לא שמעתי מילה מקורנפיין או גאידמק שהם לא רוצים שאמשיך, הם יודעים בדיוק באיזו סיטואציה אני עובד".

נעים התייחס לפספוס של בית"ר במשחק, ואמר: "הייתה לנו הזדמנות טובה מאוד במחצית הראשונה, אם הפנדל היה נכנס הכל היה נראה אחרת. קשה מאוד לשחק בעשרה שחקנים מהדקה ה-35, ובסוף גם קיבלנו את הגול. הכל הולך לנו קשה, דברים לא מסתדרים, אבל בסך הכל אנחנו צריכים להישאר קדימה. הקבוצה תתחזק ונישאר בליגה, גם אם זה הולך קשה. אני מספיק חזק לעמוד בראש המערכת. כשהתחילה הליגה וכל המאמנים ברחו מבית"ר ירושלים, יובל נעים היה מבין היחידים שרצה להגיע לכאן".

על חיזוק לקבוצה: "איציק עושה את כל המאמצים שזה יקרה, אני בטוח שזה יקרה. האנשים מסביב רואים בדיוק מה שקורה".

על הקהל: "קהל שבא למשחק רוצה לנצח. קשה לו מאוד עם התקופה של בית"ר ירושלים, כי הוא תמיד היה רגיל להצלחות. היום בית"ר בסיטואציה אחרת, וזכותו של הקהל למחות".

הפועל באר שבע גברה 0:1 על בית"ר ירושלים המידרדרת

בית"ר ירושלים בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully