וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עירוני קרית שמונה: קשר/חלוץ ארגנטינאי בדרך

18.12.2011 / 13:50

דויד סולארי מאלקי לרנקה, אחיו של כוכב ריאל לשעבר, צפוי לחתום. סלאח חסארמה שואף לאליפות: "רוצה להישאר בפסגה"

שחקני עירוני קרית שמונה חגגו אתמול (שבת) במשך דקות ארוכות את הניצחון 0:1 על הפועל חיפה שהבטיח להם שבוע נוסף בפסגת ליגת העל והגדיל את הפער שלהם על פני המקום השני לארבע נקודות, לפחות זמנית.

למרות הריצה הפנטסטית של הקבוצה, המאמן רן בן שמעון ימשיך לחפש חיזוק, בעיקר בחלק הקדמי. בקרית שמונה יודעים שאם הם רוצים להמשיך להתמודד חזק בצמרת הם צריכים שחקן או שניים שישדרגו את הקבוצה בעיקר בקישור הקדמי ולכן בן שמעון יבחן מועמדים פוטנציאלים בימים הקרובים.

היום הודיעה הקבוצה שהיא נמצאת במשא ומתן מתקדם עם קשר קבוצת אלקי לרנקה, דויד סולארי הארגנטינאי, אחיו של שחקן אינטר ונבחרת ארגנטינה לשעבר סנטיאגו סולארי. במידה והכל יתנהל כשורה, הקשר צפוי לחתום בקבוצה כבר בימים הקרובים לאחר שיעבור בדיקות רפואיות.

"אנחנו מאמינים שבאמת מגיע לנו להיות למעלה ושנגיע רחוק, אבל אנחנו יודעים שכל שבוע זה הופך להיות יותר קשה", אמר בסיום המשחק קפטן הקבוצה סלאח חסארמה, "כל עוד אנחנו מנצחים זה טוב, אבל אנחנו גם צריכים להשתפר ולהתחזק. החלום של כל שחקן ובמיוחד של קפטן הקבוצה, הוא להיות כמה שיותר גבוה בטבלה. אני לא רוצה לפתוח פה, אבל אנחנו רוצים להיות כמה שיותר זמן במקום הראשון. לי אף פעם לא היה צ'אנס לשחק בקבוצה גדולה, אבל עכשיו אני בקבוצה גדולה".

חסארמה הוסיף: "נכון שאבדנו את אלרואי כהן ו-וויאם עמאשה, אבל זה מראה שהקבוצה היא מעל הכל ולא שחקן כזה אחר עושים אותה. יש לנו תלכיד חזק מאוד וכולם מחוברים. חדר ההלבשה בריא וזה עושה את שלו".

חסארמה יחגוג בעוד כחודשיים את יום הולדתו ה-38 והוא אמר: "שמעתי כל כך הרבה השבוע שהתפקיד שלי הוא המבוגר האחראי. אני מנסה לתרום את חלקי כמו כל אחד ולעשות את מה שדורשים ממני הכי טוב. משחק ההגנה שלנו הוא קבוצתי ומתואם, כולל דני עמוס שנותן עונה מצוינת. אנחנו יודעים ומבינים שקבוצות יבוא להסתגר מולנו ושיהיה לנו הרבה יותר קשה בכל שבוע ואנחנו צריכים להסתגל לזה כמו במשחק נגד הפועל חיפה".

בקרית שמונה היו מעודדים מכך שהניצחון אתמול הגיע ללא מספר שחקני הרכב: רביד גזל, איתן טיבי החולה ושלומי אזולאי הפצוע.

בן שמעון מרוצה: "הניצחון על הפועל חיפה הותיר אותי אופטימי"

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully