וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רן בן שמעון: "ניצחון שנותן לי הרבה אופטימיות להמשך"

17.12.2011 / 20:42

מאמן ק"ש מרוצה אחרי הפועל חיפה, שהגדיל את הפער בצמרת לארבע. רוצ'ט: "אל תשאלו אותי על אליפות", בנין: "יוצא מעודד"

עירוני קרית שמונה הוכיחה הערב (שבת) שוב שהיא מועמדת לאליפות. הקבוצה של רן בן שמעון ניצחה 0:1 את הפועל חיפה משער של אדריאן רוצ'ט, במסגרת המחזור ה-16 והראשון בסיבוב השני של ליגת העל, ופתחה פער של ארבע נקודות מהמקום השני. הקבוצה הצפונית תחכה לראות מה תעשה מחר הפועל תל אביב מול מכבי פתח תקוה, כשכל תוצאה פרט לניצחון של האדומים תשמור את הפער בצמרת על ארבע נקודות.

מאמן המוליכה רן בן שמעון אמר לאחר המשחק: "היו הרבה סיבות לחשוש לפני המשחק, הרבה שחקנים מובילים שהיו חסרים וגם כל ההייפ שהיה מסביב אחרי הפועל תל אביב, ידענו שנצטרך להתמודד עם תסמונת המשחק שאחרי. עברנו את זה בצורה טובה. אין ספק שהפועל חיפה נמצאת במומנטום טוב והיא קבוצה טובה.

"הם הקשו עלינו מאוד, אבל הקבוצה שלי באה מחויבת היום. אני מרוצה מאוד מאיך שנראינו ומהתוצאה. זה היה מבחן אופי וזה גורם לי להרבה אופטימיות לקראת המשך הליגה. אבל המטרה שלנו היא לעשות את זה משבוע לשבוע ולא להסתכל על המטרה הרחוקה, אלא על כל משימה בפני עצמה.

"שיחקנו כדורגל יוצא מן הכלל במחצית הראשונה, אם היינו טיפה יותר איכותיים בחלק הקדמי יכולנו להכריע את המשחק. במחצית השנייה החלטנו לעשות קצת יותר בלגן במגרש כי השיטה לא הביאה אותנו ליותר מדי מצבים. אבל בכל מקרה, אני מרוצה מאוד מהמחויבות של השחקנים. אי אפשר לתת הצגה כל שבוע".

כובש שער הניצחון אדריאן רוצ'ט אמר: "אל תשאלו אותי בבקשה על אליפות. זה ניצחון מאוד חשוב ומבחן אופי עבורנו. מה שניצח לנו את המשחק זה האופי. היה משחק מאוד קשה כי הפועל חיפה הגיעה במומנטום טוב מאוד אחרי שני ניצחונות. ידענו שאנחנו צריכים להמשיך בדרך שלנו, לעבוד קשה ולמצוא את הפתרונות במגרש ואני שמח שאני כבשתי היום.

"אני שמח שאנחנו מצליחים לנצח גם אם זה הולך קשה. היו לנו הרבה משחקים טובים בעונה שעברה שבסופם נשארנו רק עם המחמאות ואני שמח שאנחנו מצליחים לנצח יותר השנה. יש לנו סגל טוב וכל אחד פה משחק בשביל אחר ואנחנו משחקים כמו קבוצה ונמשיך לשחק כך".

מאמן המפסידה טל בנין אמר: "גם כשאתה מפסיד, זה חשוב איך אתה מפסיד. אני חושב שהדרך שלנו נשמרה. אני לא יכול לכעוס על השחקנים שלי כי הם עשו את המקסימום על המגרש. בסך הכל חוץ הפסדנו במשחק בגלל שער נדיר. הקבוצה ראויה להיות בחלק גבוה יותר ואני מאמין שנהיה שם. אני יוצא מעודד, כי אני חושב שקרית שמונה היא אחת הקבוצות המאומנות והטובות בליגה. מרגישים את זה והם לא סתם נמצאים במקום בו הם נמצאים.

"דברים לא מקריים בדרך שלנו ורואים את זה על המגרש. הייתי בטוח שלא ננצח בכל המשחקים עד סוף השנה, אבל חשוב שהדרך תישמר. בדרך שלנו אנחנו דומים מאוד לקרית שמונה, אנחנו מאמינים בשחקניים צעירים. אני חושב שאנחנו לא צריכים לא צריכים להביא חיזוק אם הוא לא טוב יותר ממה שיש לנו".

עירוני קרית שמונה גברה 0:1 על הפועל חיפה

עירוני קרית שמונה בוואלה! ספורט

הפועל חיפה בוואלה! ספורט

ליגת העל בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully