וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליגת העל: עירוני קרית שמונה ניצחה 0:1 את הפועל חיפה

ניצחון חמישי רצוף למוליכה: שער של אדריאן רוצ'ט (73) הגדיל את הפער של הצפוניים בצמרת לחמש נקודות מהפועל תל אביב

עירוני קרית שמונה ממשיכה לנטרל מכשולים בזה אחר זה בדרך אולי לאליפות היסטורית. הקבוצה של רן בן שמעון פגשה הערב (שבת) את הפועל חיפה, שהגיעה עם הרבה התלהבות ואחרי שני ניצחונות גדולים על מכבי תל אביב ומכבי חיפה, אבל הצליחה לנצח אותה 0:1 במסגרת המחזור ה-16 והראשון בסיבוב השני של ליגת העל, בזכות שער של אדריאן רוצ'ט בדקה ה-73. קרית שמונה, שניצחה רק לפני חמישה ימים 0:1 את הפועל תל אביב, רשמה ניצחון חמישי ברציפות ופתחה פער של ארבע נקודות בפסגה על אשדוד שבמקום השני ופער של חמש נקוןדות על הפועל תל אביב שכרגע במקום השלישי. כרגע תחכה הקבוצה הצפונית למשחק של האדומים מחר מול מכבי פתח תקוה כדי לראות אם היתרון שלה יישמר או יקטן.

שחקני עירוני קרית שמונה ברק בדש, אדריאן רוצ'ט חוגגים. ברני ארדוב
הפער בצמרת הוא כבר חמש. ברק בדש ורוצ'ט/ברני ארדוב

מי שחשב שקרית שמונה תגיע למשחק מעט יהירה לאחר הניצחון הגדול על הפועל תל אביב ותיעקץ על ידי הפועל חיפה המסוכנת, התבדה מהר מאוד. קרית שמונה, שנאלצה להסתדר ללא דושאן מאטוביץ', שיחקה טוב והגיעה למספר הזדמנויות טובות כבר בהתחלה, אלא שיכולת מצוינת של דרשלר קאלה השאירה את הפועל חיפה במשחק. בסופו של דבר קרית שמונה הצליחה לשבור את הקרח ולכבוש, בדרך להגדלת הפער בצמרת. כבר בשבוע הבא תצא קרית שמונה למשחק חוץ קשה מאוד מול מכבי נתניה והיא תהיה שוב חייבת להוכיח את עצמה, מפני שכל הקבוצות יחפשו לעצור אותה עכשיו.

מנגד, הפועל חיפה בסך הכל לא יכולה להיות מאוכזבת. אמנם האדומים חזרו אל מתחת לקו האדום עם 13 נקודות בלבד, נקודה פחות מהפועל באר שבע, אך אם היו אומרים לאוהדי הקבוצה שיוציאו שש נקודות מהמשחקים הקשים מול מכבי תל אביב, מכבי חיפה ועירוני קרית שמונה, כולם בקרית חיים היו מתפשרים על זה בשמחה. הפועל חיפה לא יכולה להיות מאוכזבת יותר מדי מההפסד הזה מול מוליכת הטבלה ותנסה לחזור לעצמה במשחקים הבאים מול קבוצות מהליגה שלה כמו מכבי פתח תקוה, בני יהודה ובית"ר ירושלים.

מהלך המשחק

דקה 26: רוצ'ט פרץ מאגף ימין ומזווית קשה בעט נהדר, אך נעצר בקורה.

דקה 40: דנקוביץ' בעט מצוין ממרכז הרחבה, הכדור חלף סמוך לשערו של עמוס.

דקה 41: קאלה קלט בידו כדור, שחזר אליו מההגנה וקרית שמונה קיבלה כדור חופשי מתוך הרחבה. בני בן זקן בעט, אך נבלם בחומה.

דקה 51: גלושצ'ביץ' בעט חזק מ-18 מטר, הכדור שרק ליד העמוד.

דקה 56: קרן של המארחת מצאה את חסארמה חופשי ברחבה, הבלם בעט חזק מהאוויר, אך קאלה הציל לקרן.

דקה 70: אבוחצירא נשלח לרחבה, אך ברגע האחרון הצליח קאלה למנוע ממנו את השער.

דקה 73: גול! נג'ובו מסר לרוצ'ט, שפרץ מצד שמאל ובעט כדור מסובב לפינה הרחוקה, שהטעה את קאלה וחדר פנימה. 0:1 לעירוני קרית שמונה.

דקה 79: עזאם שלח מסירת עומק לאבידור, שמצא את עצמו חופשי מול עמוס, אבל בעט לא מספיק טוב והשוער הדף לקרן.

עירוני קרית שמונה: דני עמוס, אלעד גבאי, סלאח חסראמה, שיר צדק, ליאור לוי (אסעד עמאשה, 85), בריאן חרסיסיץ', וויליאם נג'ובו, בני בן זקן (אחמד עאבד, 53), אדריאן רוצ'ט, שמעון אבוחצירא (עדי אלישע, 76), ברק בדש.

הפועל חיפה: דרשלר קאלה, עאהד עזאם, גולן חרמון, דיאן קלהאר, אייל טרטצקי, רועי שוקרני (חנן ממן, 81), גל אראל, אלון בוזורגי (ערן לוי, 46), סטפן דנקוביץ' (הישאם כיוואן, 83), יובל אבידור, ולדימיר גלושצ'ביץ'.

עירוני קרית שמונה בוואלה! ספורט

הפועל חיפה בוואלה! ספורט

כדורגל ישראלי בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully