וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ג'ף גרין גמר את העונה, סטאקי נשאר בדטרויט

מפרצת התגלתה בליבו של שחקן בוסטון, שינותח בעוד כשלושה שבועות וישוחרר מהקבוצה. סטאקי חתם לשלוש עונות בפיסטונס

בוסטון קיבלה הערב (שבת) חדשות רעות במיוחד, כאשר התבשרה כי ג'ף גרין ייאלץ לעבור ניתוח בשל מפרצת שהתגלתה בליבו לפני מספר ימים ויחמיץ את כל העונה הקרובה. הניתוח ייערך ב-9 בינואר במרפאה בקליבלנד, כאשר הרופאים שבדקו אותו בשבוע שעבר ציינו בפני הפורוורד המוכשר כי יוכל לשוב להמשיך לשחק כדורסל, אך זה יקרה רק בעונת 2012/13.

"אנחנו מאוד מאוכזבים מכך שג'ף לא יוכל לשחק איתנו העונה, אבל הדבר החשוב ביותר הוא הבריאות שלו", אמר הג'נרל מנג'ר של הסלטיקס, דני איינג'. "למזלנו, יש כאן צוות רפואים מדהים שיטפל בו. כל משפחת הסלטיקס נמצאת עם ג'ף ברגעים הקשים האלה".

יש לציין כי בוסטון החתימה את הפורוורד שהגיע אשתקד מאוקלהומה סיטי תמורת קנדריק פרקינס לעונה נוספת לפני מספר ימים, לאחר שזה היה שחקן חופשי. גרין אמור היה לקבל 9 מיליון דולר עבור האופציה שהיתה בחוזהו, אלא שכעת ייתכן כי הסלטיקס יצליחו להשתחרר מהחוזה. למרות זאת, המועדון נמצא כ-7 מיליון דולר מעל תקרת השכר.

כמובן שהדבר פוגע גם בסגל הירוק, שכן גרין (שקלע 10 נקודות בממוצע למשחק אשתקד) אמור היה להיות השחקן השישי של דוק ריברס, ובהיעדרו כולל הספסל הירוק את ברנדון באס, מרקיס דניאלס, קיון דולינג, אייברי בראדלי, ג'רמיין אוניל, סאשה פבלוביץ', כריס ווילקוקס, איטוואן מור, ג'ג'ואן ג'ונסון ומייקל סוויטני. לא משהו.

* בדטרויט ממשיכים לנסות ולהרים קבוצה לעונה מוצלחת יותר מהקודמת, והערב עשו צעד ראשוני בדרך כשהשאירו את רודני סטאקי במדי הפיסטונס גם בשלוש העונות הקרובות. הגארד המצויין, שקלע בעונה שעברה 15.5 נקודות וחילק 5.2 אסיסטים בממוצע למשחק חתם על חוזה בשווי של כ-25 מיליון דולר. "רודני הוליך את הקבוצה שלנו בנקודות ואסיסטים, והוא חלק מהגרעין הצעיר של שחקנים שאנחנו בונים סביבם", אמר נשיא המועדון, ג'ו דומארס.

אזור ה-NBA בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully