וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי חיפה: שון וויליאמס הודיע לקבוצה כי הוא עוזב

הסנטר הבעייתי של הירוקים החליט באופן חד צדדי לעזוב את ישראל בשל סיבות אישיות. לא יירשם בטופס למשחק מול חולון

שון וויליאמס אף פעם לא היה ידוע באופי נוח במיוחד. הסנטר של מכבי חיפה, שבעבר כבר נזרק מהפועל ירושלים לאחר עשרה ימים בלבד בקבוצה ומאז שהצטרף לקבוצה מהכרמל בראשית ספטמבר כבר הספיק להיות מעורב בחשד לגניבת טלפון סלולרי ולהתעצבן על שופטי ליגת הכדורסל, הודיע לחיפה כי בכוונתו לעזוב את הקבוצה ואת ישראל בימים הקרובים באופן חד צדדי בשל סיבות אישיות. בשל ההודעה, וויליאמס לא יירשם בטופס המשחק במפגשה מחר (ראשון) מול הפועל חולון.

חיפה, המדורגת במקום השמיני עם שלושה ניצחונות משמונה משחקים, החתימה כאמור את וויליאמס, אחד השחקנים הכי בעייתים שנראו באזורנו לאחרונה, לפני כשלושה וחצי חודשים והשחקן לא ממש הסתדר בליגת העל. במשחק האחרון של הירוקים, בו הפסידו להפועל ירושלים, וויליאמס יצא בחמש עבירות בפעם החמישית העונה (!) וזעם עקב החלטות השופטים. כעת הוא יחפש את מזלו במקום אחר. בחיפה ציינו שלשחקן יש סעיף יציאה ל-NBA, אבל מחיר שיחרורו גבוה ובכל מקרה הוא לא הציג חוזה לאחת מקבוצות הליגה.

וויליאמס מסיים את תקופתו במכבי חיפה עם 12.8 נקודות, 7.9 ריבאונדים ולמעלה מארבע חסימות בממוצע למשחק ב-32.6 דקות. בעקבות האירוע, הודיע היום המועדון כי הזרים שירשמו למשחק מול חולון יהיו קרלוס פאוול, קינטל וודס, טיילר ווילקרסון וג'רמיין ג'קסון.

ליגת העל בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully