וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בית"ר ירושלים: קובי מויאל יוכל לשחק מחצית

16.12.2011 / 10:29

רופא המועדון הכשיר הבוקר את השחקן הסובל משפעת, והוא צפוי לפתוח על הספסל נגד הפועל באר שבע (17:15, ספ' 2)

בשורה טובה לבית"ר ירושלים לקראת המשחק הערב מול הפועל באר שבע (שבת, 17:15, ספורט 1) מגיעה מכיוונו של קובי מויאל: קשרה של הקבוצה, שלא התאמן בעשרת הימים האחרונים וסבל משפעת וסינוסיטיס ונטל אנטיביוטיקה עבר הבוקר טיפול אצל רופא המועדון ד"ר גור, שטיפל בו והכשיר אותו להיות מסוגל להשתלב במהלך המשחק הערב כשאישר לו לשחק מחצית אחת.

ההיעדרות של מויאל גורמת ליובל נעים לשנות את סגנון המשחק היום ובקישור האחורי של הקבוצה צפויים לפתוח דן איינבינדר וברק משה, כאשר אבי ריקן יחזור לתפקיד המקורי אותו מילא בהצלחה בקבוצת הנוער של המועדון כקשר שמאלי בחלק הקדמי. לקראת ינואר, במידה ויתאפשר לו להתחזק, רוצה יובל נעים להתחזק בקשר עם רגל שמאל טובה. אפשרות נוספת היא שבמקום קשר שמאלי, נעים יצרף מגן שמאלי כדי לאפשר לאבי ריקן לשחק בתפקיד קדמי יותר.

בקישור יחזור סטיבן כהן להרכב אחרי שהודח ממנו בשבוע שעבר עקב הטיסה לצרפת ללא אישור ואף ספג על כך קנס של 2,000 יורו ו-5,000 יורו על תנאי. כהן ישחק יחד עם אבירם ברוכיאן בקישור הקדמי מאחורי עמית בן שושן. כהן וברוכיאן עומדים עד כה העונה על תפוקה של שער אחד בלבד כל אחד, והם יהיו חייבים לשנות את המספרים האלה בכדי להוציא את בית"ר ירושלים מהמקום האחרון בטבלת ההבקעות של ליגת העל. עמית בן שושן ואלי דסה החולים שנעדרו אתמול מהאימון צפויים לשחק, כשנעים זימן 21 שחקנים בשל כל הפציעות והמחלות ורק לפני המשחק יחליט על ה-18 שיתלבשו.

בית"ר ירושלים - הפועל באר שבע: מי הפייבוריטית?

בית"ר ירושלים בוואלה! ספורט

כדורגל ישראלי בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully