וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בית"ר ירושלים - הפועל באר שבע: מי הפייבוריטית?

בן שושן ואבירם ברוכיאן חולים, אך אמורים לשחק. גיא לוי נאלץ לשבץ את גארידו במקום יחיאל (שבת, 17:15, ספורט2)

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה
אין תמונה/מערכת וואלה, צילום מסך

טריוויה

* מעיון בסדרת 11 המפגשים האחרונים בטדי, באר שבע ניצחה יותר (ארבעה) מבית"ר (שלושה).

* בפעם האחרונה שהפועל באר שבע הגיעה לטדי בעונה שעברה היא ספגה תבוסה של 5:1.

* למרות זאת, הניצחון האחרון שלה בטדי הושג באפריל 2005, 0:1 קטן. שני הניצחונות האחרונים של האדומים בטדי הסתיימו בתוצאה זהה.

* באר שבע מגיעה אחרי ניצחון חוץ בראשון לציון, בית"ר לא ניצחה בבית מחודש ספטמבר. למעשה, בשבת יעברו שלושה חודשים בדיוק מאז ניצחון החוץ האחרון.

מפתחות והכנות

בית"ר ירושלים:

מתח גדול קיים בבית"ר ירושלים לקראת קרב התחתית נגד הפועל באר שבע. שחקני הקבוצה ערכו שיחות במשך כל השבוע ובמועדון מייחסים חשיבות אדירה למשחק בו הקבוצה חייבת את הנקודות. גם המאמן יובל נעים מבין היטב את משמעות המשחק ואמר לשחקניו באסיפת הקבוצה: "המשחק הזה הוא מלחמה על החיים שלנו בליגה. זה לא משחק שאנחנו יכולים להרשות לעצמנו לא להיות טובים בו ולאבד נקודות. באר שבע נלחמת נגדנו בתחתית וזה מסוג המשחקים שצריך להביא את כל מה שיש לנו למגרש. חומר השחקנים שלנו טוב יותר משלהם ואם נביא מחויבות, התלהבות ונרוץ כמו שאנחנו מסוגלים, ננצח".

בנוגע להרכב הקבוצה, נעים לא יכול היה לתרגל היום יותר מדי, היות ועמית בן שושן ואלי דסה חולים ולא התאמנו וכמו כן אבירם ברוכיאן עורך אימונים חלקיים. יחד עם זאת, השלושה אמורים לשחק מחר. סטיבן כהן ישובץ מאחורי בן שושן בקישור הקדמי. בקישור האחורי קובי מויאל חזר להתאמן רק היום אחרי שנעדר כל השבוע עקב שפעת ולא סיים את האימון. במקרה הטוב מויאל יהיה בסגל. ברק משה, דן איינבינדר ואבי ריקן צפויים לאייש את הקישור האחורי, כאשר שי חדד יתחלף בתפקידים עם ריקן ויירד לעמדת המגן השמאלי. בהגנה מיגל פורטיז'ו, שנעדר אתמול עקב מחלה, חזר להתאמן ויעלה בהרכב לצד אנדריי פיליאבסקי. מי שלא יהיה בסגל הוא תומר בן יוסף, שאתמול נולדה לו בת בכורה.


הפועל באר שבע:

גיא לוי לא תכנן לעשות שינויים בהרכב, בעיקר בגלל שהוא לא נוהג להחליף הרכב מנצח. אבל שינוי אחד נכפה על המאמן, לאחר שאבי יחיאל המורחק יישב ביציע, ואת מקומו צפוי להחליף איבן גארידו, שחוזר מפציעה. שמעון הרוש לא בסגל בגלל פציעה ולכן אופיר דודזאדה ימשיך לשחק בעמדת המגן השמאלי. המאמן מתלבט האם לעלות עם ראיין אדלי כמגן ימני ועם אביתר אילוז כקשר אחורי לצד ויליאם סוארס, או לפתוח עם אילוז כמגן ועם איציק וקנין הצעיר בקישור האחורי. כך או כך, עידו אקסברד אמור לפתוח בחוד, כשדובב גבאי וסיראז' נאסר ישחקון באגפים.

לוי אמר לשחקנים: "בית"ר לא משחקת מסודר בחלק הקדמי, ברוכיאן ובן שושן מחליפים צדדים כל הזמן. צריך להיזהר מחילופי המקום הללו". השערים שהבקיעו בשבועיים האחרונים סיראז' נאסר ועידו אקסברד יצרו תקווה אצל השחקנים המחליפים שאמרו: "בכל שבוע שחקן ממורמר אחר מציל אותנו. לכולם כאן יש צ'אנס".

יעמדו למבחן

בית"ר ירושלים: אבירם ברוכיאן

לחץ אדיר יהיה מחר בטדי ומרבית הכדורים יעברו דרך הקפטן של בית"ר. אם הוא לא יביא משהו שונה ממה שנראה מבית"ר בשבועיים האחרונים, לא יהיה שקט במועדון גם אחרי המשחק.

הפועל באר שבע: איבן גארידו

השחקן שהגיע עם הר של ציפיות במטרה לייצב את ההגנה הרעועה של באר שבע לא מרשים עד עכשיו. אחרי תקופה לא טובה הוא נדחק לספסל, ואז הפציעה הגיעה. הוא נאלץ להמתין שמשהו יקרה כדי שגיא לוי יחזיר לו את המפתחות. אחרי החזרה של עודד גביש, שייצבה מעט את ההגנה, בבאר שבע מקווים שגארידו ימשיך באותו קו שמנחה את המאמן במחזורים האחרונים: הנעת כדור מסודרת בהגנה, פחות איבודי כדור ופחות הכשלות בשליש הקרוב לשער. כל טעות קטנה שלו תחזיר אותו בשבוע הבא לספסל.

sheen-shitof

עוד בוואלה

זה כל כך טעים ופשוט: מתכון לבננות מקורמלות

בשיתוף חברת גליל

הרכבים משוערים

בית"ר ירושלים: אריאל הרוש, אלי דסה, אנדריי פיליאבסקי, מיגל פורטיז'ו, שי חדד, דן איינבינדר, אבי ריקן, ברק משה, אבירם ברוכיאן, סטיבן כהן, עמית בן שושן.

הפועל באר שבע: אוהד לויטה, ריאן אדלי (אביתר אילוז), איבן גארידו, עודד גביש, אופיר דוידזאדה; אביתר אילוז (איציק וקנין), וויליאם סוארס, סיראז' נאסר, דובב גבאי, מוטי מלכה, עידו אקסברד.

בית"ר ירושלים בוואלה! ספורט

הפועל באר שבע בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully