וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רגשות החרטה של ספ בלאטר

נשיא פיפ"א מודה כי טעה בהכרזה על מארחות מונדיאל 2018 ו-2022, וסייג: "אתערב אם ינסו לשנות את ההחלטה לגבי קטאר"

לא מעט ביקורות נשמעו לעבר פיפ"א לאחר שזו קיבלה את ההחלטה לגבי אירוח טורנירי גביע העולם ב-2018 וב-2022 ברוסיה ובקטאר, כשהיום (שבת) נדמה שנשיא פיפ"א ספ בלאטר עדיין לא משלים לגמרי עם השאלות שעולות סביב הנושא.

"זו לא הייתה ההחלטה הכי אינטליגנטית של פיפ"א להודיע על שני גביע העולם ביחד", אמר הנשיא הוותיק במפגש שנערך ביפן לקראת גביע העולם לקבוצות. "זו הייתה טעות וזה גרם להרבה הפרעות בשלב מוקדם יותר של השנה. העבר הוא עבר ואנחנו צריכים להסתכל קדימה. הסירה עדיין לא נמצאת על המסלול, אבל אנחנו מביאים אותה בחזרה לנמל. יש חרטות, אבל אי אפשר לחיות בחרטות. אתה יכול להתחרט, אבל אתה לא יכול לחזור אחורה ולשנות את העבר".

בלאטר גם התייחס להחלטה שהמשחקים ב-2022 יתקיימו בקטאר, והשיב למה שטען נשיא ההתאחדות האוסטרלית פרנק לואי שהצהיר כי הטורניר לא יתקיים שם. "המונדיאל ב-2022 יהיה בקטאר ואני לא יודע מי מנסה לשנות את ההחלטה", אמר בלאטר. "אני באופן אישי אתערב אם חברי הוועד המנהל של פיפ"א ימשיכו בהאשמות הללו. אני מכיר את התקרית באוסטרליה, אבל הנושא סגור עכשיו. הגביע העולמי צריך להיות נגיש לכל התרבויות וזה הזמן להביא אותו אל העולם הערבי".

כדורגל עולמי בוואלה! ספורט

  • עוד באותו נושא:
  • ספ בלאטר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully