וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שייט: ורד בוסקילה וגיל כהן טיפסו למקום השני

צמד השייטות ממשיכות להרשים באליפות העולם אחרי שאת השיוט העשירי הן סיימו במקום הרביעי. משיח ירד למקום הרביעי

אליפות העולם בשייט ממשיכה להאיר פנים לשייטים והגולשים ישראלים: אחרי שהעפילו אתמול למקום השלישי בתחרות בפרת' שבאוסטרליה, גיל כהן ו-ורד בוסקילה ממשיכות להיות בעמדה מצוינת בתמונת המדליות בתחרות בדגם ה-470, גם לאחר השיוט העשירי שנערך היום. הצמד הישראלי אמנם סיים רק במקום התשיעי בשיוט התשיעי, אבל את השיוט העשירי הם ביצעו בצורה כמעט מושלמת וסיימו במקום הרביעי, מה שהקפיץ אותן היישר אל המקום השני לפני שיוט המדליות.

כהן ובוסקילה צברו עד כה 60 נקודות שליליות, והן מפגרות ב-11 נקודות אחרי המקום הראשון בו נמצאות טארה פאצ'חו וברטה בטנזוס מספרד, שסיימו את השיוט האחרון במקום ה-16. כידוע, בשיוט המדליות מוענק ניקוד כפול, מה שמגדיל את הסיכוי של הצמד הישראלי להדביק את הפער. מנגד, הפער בין כהן ובוסקילה מהמקום השלישי בו נמצאות האנה מילס וססקיה קלארק הבריטיות, שסיימו במקום הראשון את השיוט העשירי, עומד על שש נקודות, והפער מהמקום הרביעי בו נמצאות ג'ו אלה ואוליביה פאוורי מניו זילנד הוא שבע נקודות.

נמרוד משיח נפרד מהמקום השלישי וצנח למקום הרביעי לפני שיוט המדליות. אחרי יום מנוחה שעבר על הגולשים, סיים משיח את השיוט התשיעי במקום השמיני ובשיוט העשירי הוא הגיע רק למקום התשיעי, מה שמציב אותו במקום הרביעי בפער שתי נקודות בלבד מפרזמיסלב מיארצ'ינסקי הפולני שנמצא במקום השלישי. שחר צוברי ממשיך לגלות יכולת לא מספיק טובה באוסטרליה והוא סיים את השיוט התשיעי במקום ה-11 והעשירי במקום ה-13, כשכעת הוא במקום ה-17 הכללי ובכך הוא מסיים את האליפות.

שייט בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully