וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קדם עונה: ללא כספי, קליבלנד ניצחה את דטרויט

הקאבס צלחו את משחקם הראשון 87:91, קיירי אירווינג קלע 21. 15 נקודות לפארגו בניצחון ממפיס על ההורנטס. צפו בתקצירים

חשבנו כבר שזה לעולם לא יגיע, אבל הלילה (בין שישי לשבת) נפתחה סדרת משחקי ההכנה של ה-NBA כששחקני הכדורסל הטובים בעולם שוב חזרו להקפיץ את הכדור כדי להתכונן לרגע ההזנקה שייצא לדרך ב-25 לדצמבר. מי שלא הצליח להגיע מוכן בריאותית למשחק הראשון של קבוצתו הוא עמרי כספי הפצוע, שראה את קבוצתו החדשה קליבלנד מנצחת את דטרויט 87:91.

מי שניצל את המעמד כדי לתת טעימה קטנה מיכולתו הוא קיירי אירווינג, שנבחר על ידי הקאבס בדראפט וקלע 21 נקודות בהופעת הבכורה שלו, כולל חמש זריקות עונשין מוצלחות בדקה האחרונה. אירווינג אמנם לא פתח בחמישייה, אבל ניצל את הדקות שלו על הפרקט כדי להתבלט. בכל מקרה, לשתי הקבוצות עוד צפויה עבודה רבה, אחרי שקליבלנד ירדה להפסקה עם 33 אחוזים מהשדה ו-14 איבודי כדור. מלבד אירבינג, סמרדו סמואלס קלע למנצחים 15 נקודות, אנטואן ג'יימיסון הוסיף 13 ואנדרסון ורז'או הסתפק בעשר. גם אצל דטרויט המצב לא היה מבריק מדי: 30 אחוזים מהשדה ועשרה איבודים. בצד המפסיד ברנדון נייט, גם הוא בחירה בדראפט, הסתפק בתשע נקודות, כשאוסטין דיי היה הבולט עם 18 נקודות ושישה ריבאונדים. וויל ביינום, אקס מכבי תל אביב, קלע תשע.

צפו בתקציר

שיקגו שתקווה לעשות העונה לפחות שלב אחד יותר ממה שעשתה בשנה שעברה, גברה על אינדיאנה 86:95. דרק רוז ולואל דנג קלעו 16 נקודות כל אחד וסי ג'יי ווטסון תרם 15 בשחזור הסיבוב הראשון של הפלייאוף בשנה שעברה בו הבולס ניצחו 1:4. אצל הפייסרס הבולטים היו טיילר הנסברו (19 נקודות ו-12 ריבאונדים) ופול ג'ורג' (17 נקודות ועשרה ריבאונדים).

צפו בתקציר

ניו אורלינס, במשחקם הראשון ללא כריס פול, ניצחו 90:97 את ממפיס. ג'ארט ג'ק הוביל את ההורנטס עם 24 נקודות, כשקווינסי פונדקסטר ואמקה אוקאפור הוסיפו 12 נקודות כל אחד. ניו אורלינס קלעה שש נקודות רצופות בסיום, שהבטיחו לה את הניצחון. טוני אלן הוביל את קלעי ממפיס עם 17 נקודות, כשג'רמי פארגו, שעזב בטונים צורמים את מכבי תל אביב, זכה לקלוע 15 נקודות בבכורה שלו.

צפו בתקציר

פילדלפיה הביסה במשחק הרביעי שנערך הלילה את וושינגטון 78:103, במשחק שבו הבעלים החדש של הסיקסרס ג'וש האריס צופה מקרוב. לו וויליאמס לא איכזב והפגיז 19 נקודות. אנדרה בלאץ' קלע 18 למפסידים.

NBA בוואלה! ספורט

צפו בתקציר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully