וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דויד טרזגה מצטרף לריבר פלייט: "מגשים חלום ילדות"

חלוץ יובנטוס ונבחרת צרפת לשעבר, יליד ארגנטינה, יחתום לשנתיים וחצי בקבוצה אותה הוא אוהד: "נעלה ליגה ביחד"

בזמן שקרלוס טבס לוחץ על חזרה לבוקה ג'וניורס ולא מוכן לשמוע על שום אופציה אחרת, דווקא אוהד של היריבה המושבעת ריבר פלייט סוגר מעגל עם חזרה לארגנטינה. דויד טרזגה, חלוצה של נבחרת צרפת ואלוף העולם ב-1998, צפוי לחתום בימים הקרובים באופן רשמי על חוזה בריבר, ובכך להגשים חלום ילדות כמי שנולד בארגנטינה ואהד את הקבוצה.

החלוץ בן ה-34, שבעונה שעברה ירד ליגה בספרד עם הרקולס ומאז עבר גם בבאני יאס מאיחוד האמירויות, כבר הספיק להיפגש עם נשיא המועדון דניאל פסארלה וגרם להתרגשות גדולה בקרב אוהדיה הרבים של ריבר פלייט. טרזגה יעבור בשבת בדיקות רפואיות ולאחריהן יחתום על חוזה לשנתיים וחצי, כשחקן החיזוק הראשון של ריבר לשנת 2012. גם המאמן מתיאס אלמיידה שוחח עם השחקן ונתן את אישורו.

"כבר הייתי במצב כזה עם יובנטוס ב-2005", התייחס טרזגה להימצאותה של ריבר בליגת המשנה. "המטרה היחידה שלנו הייתה לעלות והגענו בהתלהבות אדירה. זו התחושה שלי גם עם ריבר. אני רוצה להיות חלק מההיסטוריה של המועדון ולעלות יחד ליגה. כאוהד הקבוצה, לשחק בריבר זה מבחינתי הגשמת חלום ילדות".

לאחר המעבר של תיירי הנרי לארצות הברית, גם חברו להתקפת מונאקו ונבחרת צרפת מעדיף לא לשחק באירופה, למרות שהחזיק בהצעות מקבוצות בכירות בליג 1. בעוד הנרי הלך אחרי הכסף, טרזגה, שידע ימים יפים ביובנטוס והיה אחד החלוצים הפוריים בכדורגל האירופי בעשור האחרון, לא המשיך את הרומן עם השייח'ים מהמפרץ ובחר בלב.

חואן ריקלמה הבטיח לבוקה ג'וניורס אליפות, וגם קיים

כדורגל דרום אמריקאי בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully