וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עירוני רמת השרון - מ.ס. אשדוד: להפתיע את המפתיעה

פייגנבוים יעמוד לראשונה על הקווים ומקווה להשיג ניצחון על מ.ס. אשדוד, שמצידה נמצאת באופוריה וסבסדה כרטיסים לאוהדיה

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

טריוויה

* בסיבוב הראשון ניצחה מ.ס. אשדוד את רמת השרון 0:2 משערים של עידן שריקי ודוד רביבו.

* יוסי אופיר, ברוך דגו ומשה אבוטבול מרמת השרון גדלו במחלקת הנוער של מ.ס. אשדוד.

* רמת השרון כבר שמונה משחקים ללא הפסד.

* אשדוד מגיעה למשחק אחרי חמישה ניצחונות רצופים (שיא מועדון) ולאחר סדרה של תשעה משחקים רצופים ללא הפסד.

מפתחות והכנות

עירוני רמת השרון:

בעירוני "ניר" רמת השרון הצליחו להעביר השבוע בבקרת התקציבים את המאמן שייע פייגנבוים והוא יצטרף למנחם קורצקי על הקווים במשחק הביתי מחר נגד מ.ס. אשדוד. ברמת השרון מודעים ליכולת הטובה של אשדוד ומקווים להמשיך ולהיות הפתעת הליגה ולעצור אותם. מאמן הקבוצה שייע פייגנבוים אמר: "מעבר לזה שאשדוד קבוצה מצוינת, הבעיה היא שהם תשעה משחקים ללא הפסד ומה שנקרא בפורמה טובה. קשה מאוד לשחק נגד הביטחון שקבוצות כאלה צוברות. למזלנו, גם אנחנו בסך הכל בתקופה טובה וצפוי משחק טוב, שמי שתעיז בו יותר גם תנצח".

מי שצפוי לחזור להרכב הוא הקשר משה אבוטבול, שנעדר בשבוע שעבר בשל מחלה. אבוטבול יחזור להרכב על חשבונו של בן מלכה, כאשר גם אורן ניסים עשוי לפתוח בהרכב, בעוד תומר סוויסה עשוי לרדת לספסל. גל בראל ימשיך אף הוא לשבת על הספסל, כשברוך דגו יצטרף לאלן מסודי בקישור הקדמי.

מ.ס. אשדוד:

המאמן יוסי מזרחי ממשיך לתת קרדיט להרכב שרץ יחד בכל המחזורים האחרונים. השוער המצוין אופיר מרציאנו שספג רק שלושה שערים בחמשת המשחקים האחרונים יפתח בין הקורות, כאשר יאיא פטי וישראל ראש יפתחו כרגיל במרכז ההגנה. ניר ביטון שהחמיץ השבוע מספר אימונים בשל פגיעה בברכו, החלים ויפתח בקישור האחורי יחד עם אפה אמברוז ובן בוטבול שנמצא בתקופה טובה ותפס מקום של קבע גם בסגל הנבחרת הצעירה של גיא לוזון. עידן שריקי ורוג'רס קולה ימשיכו לפתוח בחלק הקדמי.

למרות שמדובר במשחק חוץ, אותו תארח רמת השרון בווינטר, החליטה דווקא הנהלת אשדוד לבוא לקראת אוהדיה ולסבסד עבורם את מחירי הכרטיסים, כאשר כל אוהד אשדוד שירכוש כרטיס במכירה מוקדמת עד המשחק ישלם 20 שקלים לכרטיס מבוגר ו-10 שקלים בלבד לכרטיס נוער וילדים. בנוסף תעמיד הנהלת המועדון אוטובוסים ללא עלות עבור האוהדים, כאשר ההסעות תצאנה בשבת, בשעה 16:30 מרחבת איצטדיון הי"א.

יעמדו למבחן

עירוני רמת השרון: ברוך דגו

עד עתה רמת השרון עושה עונה מצוינת מבלי שדגו ייכנס לעניינים. עתה, משצפויה ירידה טבעית, הוא יצטרך להתחיל ולהיות דומיננטי, אחרת יהיה קשה לקבוצה להישאר למעלה. המשחק מול קבוצת נעוריו הוא הזדמנות טובה להתחיל במלאכה.

מ.ס. אשדוד: יא יא פטי

דווקא בגלל שאשדוד נמצאת בתנופה ודווקא אחרי ניצחון חוץ גדול בסכנין, זה יהיה מבחן אופי לא קטן עבור הקבוצה שמשופעת בשחקנים צעירים רבים. פטי המנוסה יצטרך להנהיג את הקו האחורי ויחד עם רביבו ושריקי הוותיקים יהיו אלה שיצטרכו לקחת מנהיגות ואחראיות כדי שאשדוד תמשיך בתקופה הנפלאה בה היא נמצאת.

sheen-shitof

במבצע מיוחד

הפטנט המתקדם בעולם שמבטיח שיפור עור הפנים מהטיפול הראשון

בשיתוף נומייר פלוס

הרכבים משוערים

עירוני רמת השרון: גל ניר, נאור פסר, סביטי ליפנייה, יניב לביא, עמיר נוסבאום, יוסי אופיר, עשהאל בן שבת, משה אבוטבול, ברוך דגו, אלן מסודי, אורן ניסים (תומר סוויסה).

מ.ס. אשדוד: אופיר מרציאנו, עופר ורטה, יא יא פטי, ישראל ראש, אדיר טובול, ניר ביטון, אפה אמברוז, בן בוטבול, דוד רביבו, עידן שריקי, רוג'רס קולה.

עירוני רמת השרון בוואלה! ספורט

מ.ס. אשדוד בוואלה! ספורט

ליגת העל בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully