וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בני סכנין-הפועל ראשון לציון: ניסן יחזקאל יצירתי

מאמן ראשל"צ הקרין לשחקניו את סרטון "הקרב על המילקי" לקראת המשחק (שבת, 18:00). הפתעות בהרכב של דורה

טריוויה

* זה משחק ראשון אי פעם בין שתי הקבוצות באצטדיון דוחא.

* ראשון לציון כבר ניצחה העונה את סכנין 2:4 במחזור הראשון בליגה (אחד משני ניצחונות הליגה היחידים של ראשון לציון העונה, ר.ב).

* בעונה שעברה שתי הקבוצות נפגשו במסגרת סיבוב ח' בגביע המדינה, ואז ניצחה ראשון לציון 1:3.

* הכתומים לא ניצחו 13 משחקי ליגה ברציפות וספגו 14 שערי חובה בשלושת משחקי החוץ האחרונים.

* בני סכנין נעצרה בשבת שעברה אחרי שלושה משחקים רצופים ללא הפסד.

מפתחות והכנות

בני סכנין:

בסכנין יודעים שאם הם רוצים להמשיך לחלום על מקום בפלייאוף העליון בסוף העונה, הקבוצה חייבת להמשיך ולנצח את היריבות שלה מהתחתית, ממש כמו מחר שתפגוש את ראשון לציון השקועה עמוק בתחתית הטבלה. בסכנין גם זוכרים היטב את המשחק הראשון בין הקבוצות שגרם לשלומי דורה להטיל ספק בהגנה שלו בתחילת העונה.

עם זאת, לדורה כאב ראש לא קטן לקראת המשחק מחר זאת בשל היעדרותם הצפויה של עודד אלקיים והקפטן חאלד חלאיילה. נראה כי דורה יילך לקצה הספסל וייתן למגן הצעיר חמודי זבידאת את הצ'אנס בהרכב במקומו של אלקיים. למרכז ההגנה יחזור פיטר אמבמבה על חשבון עלא אבו סאלח שיוסט לקישור האחורי במקומו של הקפטן המוצהב. מעבר לכך, דורה לא מתכנן שינויים נוספים ממשחק ההפסד לאשדוד בשת האחרונה. "חשוב שנחזיר את דוחא למבצר שהיה", אמר המאמן לשחקניו. "תגיעו מחר מרוכזים ורק כך נוכל לנצח את המשחק".

הפועל ראשון לציון:

ההפסד הביתי להפועל באר שבע במחזור שעבר דירדר את ראשון לציון אל מתחת לקו האדום, לראשונה מאז פתיחת העונה. המאמן ניסן יחזקאל מחפש פתרונות יצירתיים כדי לשבור את רצף 13 המשחקים ללא ניצחון, ואחרי שהקרין לחניכיו לפני שבועיים סרטון מהנשיונל ג'אוגרפיק על ברדלסים וזברות, היום באסיפה המסכמת הוא שוב הפתיע ובמקום להראות קטעי וידאו ממשחקיה של סכנין, הוא הקרין לשחקניו את פרסומת הטלוויזיה משנות ה-80 "הקרב על המילקי". המאמן הסביר לשחקנים את ההקשר ואמר להם: "אנחנו פותחים טוב במחציות הראשונות, עומדים יציב ושומרים יפה ואז מאבדים ריכוז בחצי השני ומפסידים משחקים". מרבית השחקנים הגיבו בחיוך רב על סרטון הפרסומת וכעת נותר לחכות האם מחר על הדשא יצליחו ליישם את הוראות המאמן.

בחלק המקצועי, יחסר מחר ניסן יחזקאל את ינון ברדה ודודו אברהם הפצועים, כאשר גם אסי בלדוט החולה נמצא בספק גדול למשחק, דבר שיוצר למאמן כאב ראש לא קטן בכל הקשור לתמונת ההרכב. על פי התרגול היום מסתמן שגיא אבנד יפתח בעמדת המגן הימני, כאשר קובי מוסא יוסט לחוליית הקישור. הבלם הבוסני אלביס משיץ שוחרר מהקבוצה ומחר יפתחו דור הלוי וגל ספיר בעמדות הבלמים. ג'סטין זולו ואיתי אלקסלסי צפויים לפתוח יחד עם קובי מוסא והילאל מוסא בקישור, כאשר בלדוט יצטרף לדיוויד גומז בחלק הקידמי.

יעמדו למבחן

בני סכנין: פיטר אמבמה

בסיבוב הקודם, אחרי המשחק הראשון בליגה, כולם כבר מיהרו לקטול את הבלם שהגיע במקומו של יא יא פטי למועדון. בחלוף סיבוב ולמרות שלא שיחק במשחקים אחרונים, אמבמבה נחשב לרכש מוצלח במועדון. נכון שמחר סכנין צריכה לדאוג יותר לחלק הקדמי שלה, אך שוב מופע איימים בהגנה כמו בסיבוב הראשון והנקודות בטעות יחזרו עם האורחת לראשון לציון.

הפועל ראשון לציון: ג'סטין זולו

הקשר מזמביה שפתח היטב את העונה ונחלש, בעיקר בשל בעיות אישיות במשפחתו, מקבל ממאמנו את הקרדיט לפתוח שוב בהרכב. זולו הציג יכולת מצויינת במחזורי הפתיחה והיה אחת הסיבות להצלחות היחסיות של העולה החדשה. לקראת ינואר מוזכר שמו כמועמד לשחרור, אולם יתכן מאוד שאם יציג כושר משופר במשחקים הקרובים זה יאפשר לאנשי המועדון חומר למחשבה לקראת השינויים המתכוננים בחלון ההעברות והוא יישאר במדים הכתומים, לפחות עד סוף העונה.

הרכבים משוערים

בני סכנין: מוחמד קנדיל, חמודי זבידאת, פיטר אמבמבה, עידן ויצמן, אורי שטרית, ג'ואל דמאו, עלא אבו סאלח, מהראן ראדי, אחמד קאסום, אוהד קדוסי, קוסטדין אזורוב.

הפועל ראשון לציון: אוהד כהן, גיא אבנד, גל ספיר, דור הלוי, עמירן שקלים, ג'סטין זולו, איתי אלקסלסי, קובי מוסא, הילאל מוסא, אסי בלדוט (עומר אצילי), דיוויד גומז.

בני סכנין בוואלה! ספורט

הפועל ראשון לציון בוואלה! ספורט

ליגת העל בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully