וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עודד קטש: "חשוב לחזור למסלול הניצחונות"

16.12.2011 / 14:21

מאמן הפועל ירושלים דרוך לקראת משחק הבית מול ראשון לציון (20:00, 5+ לייב). נעימי ייעדר, אצל הכתומים קרופורד ישחק

המחזור העשירי בליגת העל ייצא לדרך מחר (שבת) במשחק בו תארח הפועל ירושלים את מכבי ראשון לציון (20:00, 5+ לייב). ההתמודדות הוקדמה בשל המשחק של ירושלים מול ציבונה זאגרב בחוץ ביום שלישי הקרוב במסגרת היורוקאפ, משחק שלא ייקבע דבר לאחר שהקבוצה הודחה מהמפעל בעקבות ההפסד לבי.סי דונייצק השבוע. ירושלים החתימה היום את הגארד דמיטרי מקיימי עד לסיום העונה, והוא ישחק החל מהשבוע הבא במדים האדומים. ראשון לציון מגיעה למשחק אחרי ההפסד הדרמטי למכבי תל אביב, וברצון להשאר קרובה לחבורת הצמרת.

היסטוריה ומספרים:

- הפועל ירושלים ניצחה את ראשון לציון ב-10 מ-12 המפגשים האחרונים בין הקבוצות.

- בשבוע שעבר שיחק גוני יזרעאלי 33 דקות במדי ירושלים, הפעם הראשונה בה הוא משחק מעל 30 דקות מאז המחזור השמיני בעונת 2008/9.

- ראשון לציון קלעה העונה בכל משחקיה בין 75 ל-83 נקודות.

- ג'ארוויס ורנאדו ממקום שני בטבלת החוסמים בליגת העל עם 2.3 חסימות בממוצע למשחק. מקום אחד לאחריו ניצב אדריאן יוטר עם 2.1 חסימות בממוצע.

הכנות ושאר ירקות:

הפועל ירושלים:

אחרי שהיה נדמה כי הקבוצה של עודד קטש יצאה לדרך חדשה, הגיע השבוע האחרון וטרף את כל הקלפים עבור הקבוצה. ירושלים רשמה את הפסד הליגה השלישי שלה, הפעם להפועל חולון בתחילת השבוע, כשבמהלך המשחק נפצע יובל נעימי שייעדר בתקופה הקרובה בשל מתיחה ברצועה הצולבת בברך. ללא נעימי אירחו האדומים את דונייצק ביורוקאפ באמצע השבוע, הפסידה, והודחה גם השנה בשלב הבתים הראשון, כשהשבוע תערוך משחק חסר חשיבות מול ציבונה זאגרב בחוץ.

ירושלים מגיעה למשחק מול ראשון לציון בלחץ, כשהפסד נוסף יכול להתחיל סוג של משבר בקבוצה. הרכז דמיטרי מקיימי חתם, כשלוק ג'קסון וג'ון תומאס נמצאים בסימן שאלה על המשך דרכם. בינתיים החליטו בירושלים לא לרשום למשחק את ג'קסון. אורי קוקיה שביקש לעזוב לראשון לציון עשוי לעשות זאת בתום המשחק מול הכתומים.

"עברנו שבוע לא פשוט, אנחנו חייבים להרים את הראש וללכת קדימה", אמר המאמן עודד קטש לקראת המשחק, "ראשון לציון היא קבוצה טובה שיכולה לנצח כל קבוצה והיא בהחלט מסוכנת. הם נמצאים במומנטום טוב ונהיה חייבים לשחק נכון ולנצח. חשוב לנו לחזור למסלול הניצחונות כמה שיותר מהר".

מכבי ראשון לציון:

אכזבה רבה שררה בראשון לציון בתום משחק ההפסד הדרמטי למכבי תל אביב ביום שני. הקבוצה של אפי בירנבוים שמטה יתרון מבטיח דקה לסיום, ויצאה רק עם המחמאות. אלא שההפסד היה רק הדרמה הראשונה השבוע, כאשר יום לאחר מכן הודיע יו"ר הקבוצה בעשור האחרון משה קליסקי על החלטתו לעזוב את הקבוצה בתום השנה, במהלך ישיבת האסיפה הכללית של המועדון. מי שיחליף את קליסקי הוא היו"ר הקודם יצחק פרי, כשכבר בתקופה הקרובה יחל בחפיפה.

ג'ו קרופורד, שלו היו מניות רבות במשחק המצוין מול מכבי תל אביב, וגם בהפסד, לא התאמן בימים האחרונים בשל וירוס, אבל ישחק. בראשון לציון יודעים שניצחון על הפועל ירושלים ייקרב את הקבוצה בצורה משמעותית לקראת המטרה הראשונה שלה השנה, הגעה לפלייאוף העליון.

שחקן מפתח:

גוני יזרעאלי. בשבוע שעבר רשם גוני יזרעאלי את שיא הנקודות שלו בהפועל ירושלים וגם את שיא הדקות לאחר שיובל נעימי נפצע ונטש את המשחק. הרבה אחריות נופלת על הכתפיים של הרכז המוכשר, שהגיע העונה לקבוצה, לאחר שייאלץ להיות מוביל הכדור היחידי של האדומים מול ראשון לציון, בנוסף לגיא דותן הצעיר. במידה ויזרעאלי יוכל לשלוט בקצב ולא להתעייף במהלך המשחק, ירושלים תוכל לרשום ניצחון בית חשוב. משחק לא טוב של יזרעאלי, והפסד בית שני יתקרב.

ליגת העל בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully