וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איטליה: מילאן גברה 0:2 על סיינה

שערים של נוצ'רינו (54) ואיברהימוביץ' (63), שלחו את הרוסונרי לפסגה לפחות באופן זמני. 2:2 בין פיורנטינה לאטאלנטה

המחזור ה-16 בסרייה A, שיהיה האחרון לשנת 2011, נפתח הערב (שבת) עם שלושה משחקים כשבמוקד, מילאן גברה 0:2 על סיינה. בעקבות הניצחון עלתה מילאן למקום הראשון בטבלה לפחות עד למשחק הצמרת בין לאציו לאודינזה והמפגש של יובנטוס עם נובארה מחר.

מילאן - סיינה 0:2

לאחר הגרלת ליגת האלופות אמש, שייעדה למילאן דו קרב מסקרן מול ארסנל בשמינית הגמר, חזרו הערב הרוסונרי לפחות זמנית למקום הראשון בסרייה A, לאחר שגברו 0:2 בבית על סיינה.

מילאן תקפה מהרגע הראשון, אבל במחצית הראשונה היא לא מצאה א תהרשת וביציעי הסן סירו כבר החלו לחשוש מאובדן נקודות מפתיע, אלא שבדקה ה-54 אנטוניו נוצ'רינו הנפלא כבש את שערו השישי העונה בריבאונד לאחר ערבוביה ברחבה והרגיע את המילאנזים. תשע דקות בלבד חלפו וקווין פרינס בואטנג צלל בצורה מרשימה ברחבה, השופט אכל את ההצגה ושרק לפנדל, אותו ניצל זלאטן איברהימוביץ' כדי לקבוע את תוצאת המשחק. בעקבות הניצחון מילאן סוגרת את שנת 2011 ללא הפסד ליגה ביתי.

פיורנטינה - אטאלנטה 2:2

אחרי ההפסד לאינטר בסן סירו חזרה פיורנטינה הביתה וחמקה בקושי מהפסד ביתי ראשון העונה דווקא בקרב התחתית מול האורחת מברגמו, שלא ניצחה כבר חמישה מחזורים. אלברטו ג'ילארדינו העלה את הויולה ליתרון בדקה התשיעית אחרי בישול של חוסה ורגאס, אבל אנדראה מאסיילו איזן בדקה ה-81 וחרמן דניס הפך כעבור חמש דקות. אלא שפיורנטינה לא אמרה את המילה האחרונה וסטבן יובטיץ' מצא את השוויון בדקה ה-88 וחילק את הנקודות.

קייבו - קליארי 0:2
לקייבו: סיריל ת'ראו 35, ג'נארו סארגו 57.

כדורגל איטלקי בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully