וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הגרלת הליגה האירופית: עוד דרבי במנצ'סטר?

יונייטד וסיטי, שנשרו מהאלופות, יוגרלו לשלב 32 הגדולות והשמינית (14:00), בה יוכלו להיפגש. שישה ישראלים בהגרלה

כנראה שאפילו בחלומות הכי פרועים שלהם לא חלמו בתחילת העונה ראשי אופ"א שהגרלת שלב 32 הגדולות של הליגה האירופית, שתיערך היום (שישי) בשעה 14:00 בניון, שוויץ, תכיל בין היתר את מנצ'סטר יונייטד, מנצ'סטר סיטי, לאציו, אודינזה, ולנסיה ואתלטיקו מדריד, אבל זו המציאות וכמה מהקבוצות הגדולות של אירופה יובילו את ההגרלה, שמיד אחריה תיערך גם הגרלת שלב שמינית הגמר.

אז קבוצות ישראליות לא יצאו מ-32 הכדורים, לאחר ששלוש הנציגות שלנו הודחו בשלב הבתים, אבל בכל זאת יש לנו כמות נכבדת של נציגים: מאור בוזגלו וסנטדרד ליאז', ליאור רפאלוב וקלאב ברוז', ביברס נאתכו ורובין קאזאן, מאור מליקסון ודודו ביטון עם ויסלה קרקוב ומשה אוחיון עם לגיה ורשה.

משחקי שלב 32 הגדולות ייערכו ב-16 וב-23 בפברואר כשההגבלות על ההגרלה הן: 12 הראשונות בשלב הבתים וארבע הקבוצות שסיימו במאזן הטוב יותר מאלו שנשרו מליגת האלופות, יוגרלו בדרג הראשון ויארחו את משחק הגומלין. השאר, בדרג השני. בשלב 32 הגדולות לא יוכלו להיות מוגרלות זו מול זו קבוצות ששיחקו באותו בית בליגה האירופית או קבוצות מאותה מדינה, אולם החל משלב שמינית הגמר אותן הגבלות מתבטלות ואנחנו יכולים לקבל איזה דרבי של מנצ'סטר או משהו בסגנון.

הדרגים:

דרג א': מנצ'סטר יונייטד, מנצ'סטר סיטי, ולנסיה, אתלטיקו מדריד, אתלטיק בילבאו, פאוק סלוניקי, אולימפיאקוס, סנטדרד ליאז', קלאב ברוז', אנדרלכט, פ.ס.וו איינדהובן, טוונטה, שאלקה, מטליסט חרקוב, בשיקטאש, ספורטינג ליסבון.

דרג ב': פורטו, בראגה, אייאקס, אלקמאר, טרבזונספור, ויקטוריה פלזן, רובין קאזאן, לוקומוטיב מוסקבה, האנובר, לגיה ורשה, ויסלה קרקוב, לאציו, אודינזה, סטוק סיטי, רד בול זלצבורג, סטיאווה בוקרשט.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully