וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כדוריד: המחזור התשיעי בוטל בשל שביתת השופטים

לאחר שכבר נראה היה כי הצדדים יגיעו להסכם, העלו השופטים את דרישותיהם והמגעים פוצצו. יו"ר האיגוד: "הכל כבר היה סגור"

המחזור התשיעי בליגת הכדוריד שאמור היה להתקיים מחר (שישי), ובמרכזו הדרבי הגדול של ראשון לציון, נדחה הערב בשל שביתת השופטים המתמשכת. ראשי איגוד הכדוריד ונציגי השופטים סיימו לפני שעה קלה פגישה שהחלה אתמול בלילה בניסיון לגשר ולהביא להסכם, ונמשכה היום מ-11 בבוקר עד שעות אחר הצהריים באמצעות מגשר, אבל לאחר שכבר הושג סיכום והוחלפו טיוטות הסכם - העלו השופטים דרישות מחודשות שהבילו לפיצוץ.

יו"ר איגוד הכדוריד דורון שמחי: "נענינו לבקשתו של נציג התמ"ת עו"ד שלמה יצחקי לקיים הליך שבמסגרתו הוא שימש כבורר וניסה לגשר בין הצדדים. הגענו באמצעותו להבנות ולסיכומים, וגם להחלטה כי השופטים חוזרים מחר לשפוט. ההסכם הוגש לחתימה, ואז דודי לוין ביקש לשנות מספר סעיפים שכבר הוסכמו בפגישת המתווה שנערכה אמש בלילה. הם החליטו שהם לא חותמים. הכל היה סגור ונצור, ואז הם יצאו החוצה ובחרו לפוצץ את המהלך, לצערי הרב. עשינו את הכל, עם נכונות ורצון לסיים את הפרשה ולהחזיר את הכדוריד למסלולו התקין. אפילו הצענו להם שהמחזור מחר יתקיים והם ישפטו, ואם לא ייחתם ההסכם שהגענו אליו במהלך הבוררות, הם יקבלו תמורה עבור שיפוט של שני משחקים ולא אחד, וגם לזה הם סירבו".

מ"מ יו"ר איגוד הכדוריד יוסי גבע, שקיים עם השופטים אמש עד לשעת לילה מאוחרת את הפגישה שבה הושג המתווה שהיה אמור להביא לסיום הפרשה, הוסיף: "אני מאוכזב מאוד, אחרי שעות לא מעטות שישבנו לתוך הלילה, ושש שעות נוספות של פגישות היום. הגענו לסיכומים שהיו אמורים להעלות לאישור הנהלת האיגוד ביום ראשון ולהיחתם על ידי עורכי הדין. הוסכם שהשופטים יפסיקו לאלתר את השביתה, ואם בכל זאת ההסכם לא יוחל ביום ראשון שכרם עבור המחזור בסוף השבוע יהיה כפול. באנו בידיים הכי נקיות ועם רצון אמיתי, ואז נשלפו מצדם סעיפים חדשים ופה התפוצצה הפגישה, שלצערי מחזירה את הסיפור כמה צעדים לאחור".

מאמן הנבחרת שלמה הופמן: "השביתה פוגעת בנבחרת"

כדוריד בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully