וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כדורעף: הפועל כפר סבא הפסידה 3:0 לאולימפיאקוס

הירוקים נוצחו בסיבוב השני בגביע האתגר, ברעם: "היה לנו ברור שאלה הבדלי הכוחות". שחקן הקבוצה אשתקד דני ווילסון מת

הפועל כפר סבא נוצחה הערב (רביעי) על ידי אולימפיאקוס ב"מלינה מרקורי רנטיס" 3:0 (25:16, 25:15, 25:225) במסגרת הסיבוב השני המוקדם בגביע האתגר האירופי. העליונות הברורה של הענקית היוונית הייתה ברורה עוד לפני הסרב הראשון ובכל זאת, בהרכב חסר הכולל את המוסר דור שפיצר ואת נתי אוחנה במקומם של עדי גורן ומאור נוטקביץ' הפצועים, הצליחה הקבוצה של שגיא ברעם לתת פייט לדאבליסטית היוונית במערכה השלישית שהסתיימה רק לאחר 27 דקות.

כפר סבא שבה לאירופה לראשונה מאז 2002. הפעם האחרונה שלה באירופה הייתה במסגרת גביע CEV ואז הסתיים המסע המרתק בהופעה בלתי נשכחת בשמינית הגמר, שם נוצחו הכפר סבאים בידי גו פאס לניק הבלגית. הגומלין יתקיים ביום רביעי בשבוע הבא וישודר בערוץ הספורט.

בסיום אמר המאמן שגיא ברעם: "היה לנו ברור מתחילת המשחק שאלו הבדלי הכוחות בינינו. זו קבוצה מצוינת ובהרכב שהגענו, ידענו שהסיכויים לנצח לא גבוהים. אפילו לא יצא לנו לתרגל את השישייה הזאת פעם אחת באימון. הפציעות של מאור ועדי בינתיים לא נראות טוב ואני לא יודע לומר מתי הם יחזרו. כרגע אני לא חושב על הגומלין אלא על המשחק הבא שלנו בליגה". נוטקביץ' עלה למגרש למספר מהלכים אבל הוחזר במהירות אל הספסל.

דני ווילסון, שחקנה של הפועל כפר סבא בעונה שעברה מת בג'מייקה בגיל 29. ברעם אמר על כך: "ווילסון היה חבר יקר".

כדורעף בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully