וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הליגה האירופית: קאזאן וברוז' עלו, סלטיק הודחה

נאתכו (90 דק' ב-1:1 מול פאוק) ורפאלוב (45 דק' ב-1:1 מול בראגה) עשו את העבודה, כיאל (71 דק' ב-1:1 באודינזה) הודח

שלב הבתים בליגה האירופית הגיע הערב (חמישי) לסיומו עם הכרעות בבתים א'-ג' ו-ז'-ט', זאת לאחר שאמש כבר הוכרעו הבתים האחרים. ארבעת הכרטיסים אחרונים לשלב 32 האחרונות חולקו הערב, כשהראשון מביניהם הלך לרובין קאזאן וביברס נאתכו (תיקו 1:1 ביוון מול פאוק סלוניקי) שעלו מבית א' על חשבון טוטנהאם (0:3 באירלנד על שמרוק) אחרי דרמה.

בסדרת המשחקים השנייה, עוד שגריר ישראלי עלה, כשליאור רפאלוב עזר לקלאב ברוז' לסיים ב-1:1 מול בראגה, שהספיק לה. בירם כיאל וסלטיק לעומת זאת, הוציאו 1:1 באיטליה מול אודינזה, אבל הודחו.

בית א'

פאוק סלוניקי - רובין קאזאן 1:1

היוונים היו זקוקים לנקודה מול קבוצתו של ביברס נאתכו, שבעצמה נזקקה לנקודת חוץ לא פשוטה כדי להבטיח את מקומה בשלב הבא. נאתכו כרגיל פתח בהרכב, אלא שהפתיחה לא בישרה טובות לרוסים, שכבר בדקה ה-13 איבדה את שוערה סרגיי ריזיקוב, שהכשיל את גאוגיאדיס ברחבה. קאזאן נותרה ב-10 שחקנים ווירינאה שלח את הפנדל פנימה, אלא שבדקה ה-48 נאתכו שלח כדור עומק מצוין לקרדניז, שמצא את נלסון ואלדס והפראגוואי שלח פנימה. פאוק לחצה בכל הכוח עד לסיום מול עשרה שחקנים, אבל לא מצאה את הרשת והמשחק הסתיים בתיקו ששירת את שתי הקבוצות.

שמרוק רוברס - טוטנהאם 4:0

התרנגולים חיכו לנס, שלא הגיע. כדי לעלות הם היו צריכים ניצחון שלהם ושל פאוק, בהפרש כולל של שישה שערים. במחצית זה נראה טוב עבור האנגלים, שלא התקשו לפרק בדרבי של האי הבריטי את יריבתם האירית, שסיימה את שלב הבתים ללא נקודה. סטיבן פינאאר (29), אנדרוס טאונסנד (38) וג'רמיין דפו (45) כבשו שלישייה וטוטנהאם ירדה למחצית בידיעה שפאוק מובילה והיא צריכה רק עוד שני שערים, אלא שהשוויון של קאזאן הגיע כאמור והתרנגולים איבדו אמונה ורק בדקה ה-90 הארי קיין מצא את השער הרביעי. בליגה טוטנהאם עושה חיל, אבל מאירופה היא הודחה.

בית ב'

האנובר - וורסקלה פולטאבה 1:3
להאנובר: קונסטנטין ראוש (25), דידייה יא קונאן (33), ארתור סוביאך (78). לפולטאבה: רומאן בזוס (45, פנדל)

פ.צ קופנהאגן - סטנדרד ליאז' 1:0
לליאז': מיצ'י באטשואי (31)

בית ג' (הבית של הפועל תל אביב):

פ.ס.וו איינדהובן - ראפיד בוקרשט 1:2
לאיינדהובן: סטניסלב מאנולב (75), טים מטבאז' (79). לראפיד: דניאל פנקו (90)

בית ז'

אלקמאר - מטליסט חרקוב 1:1

אלקמאר ידעה שנקודה תספיק לה כמעט בוודאות, אלא אם תיפול תוצאה אסטרונומית במשחק המקביל. דווקא האורחת, שהגיעה מאוקראינה נטולת דאגות ואחרי שכבר הבטיחה את המקום הראשון בבית, עלתה ראשונה על הלוח כשמרקו דביץ' כבש אחרי קרן בדקה ה-37. אלא שלא חלפו אפילו 60 שניות ואדם מאהר ניצל בישול יפה של אטיין רייחנן, איזן והשיג את הנקודה הרצויה לאלקמאר, שנותרת עם הפסד ביתי אחד בכל המסגרות ב-14 החודשים האחרונים.

אוסטריה וינה - מאלמו 0:2

הוינאים כאמור, היו צריכים ניסים והיו רחוקים מלהשיגם. לפחות הם סיימו את העונה האירופית שלהם בטעם טוב, כשבדקה ה-63 מייקל ליינדל שלח את הכדור פנימה ובדקה ה-80 נאסר בראזיט קיבל בישול פנטסטי מזלטקו ג'ונוזוביץ' וחתם את התוצאה.

בית ח'

קלאב ברוז' - בראגה 1:1

ברוז' שנכנסה לכושר טוב מאז הגעתו של המאמן החדש כריסטוף דאום, ידעה שהיא זקוקה לנקודה כדי להעפיל לשלב הבא והיא השיגה אותה מול פיינאליסטית המפעל מהעונה שעברה, שעלתה יחד איתה. ליאור רפאלוב נכנס למגרש מיד עם פתיחת המחצית השנייה ותוך חמש דקות כבר היה מעורב בשער של ברוז', כשכדור קרן שלו הגיע בסופו של דבר לביון ולמינקס וזה שלח אותו פנימה כדי להרגיע את האוהדים. רבע שעה חלפה ואוורטון השווה עם שער נפלא, כשהסיט בעקב בעיטה חזקה של הוגו ויינה. התיקו כאמור, שירת את שתי הקבוצות.

בירמינגהאם - מאריבור 0:1

בירמינגהאם, שנמצאת רק במרכז הטבלה של הצ'מפיונשיפ, ליגת המשנה האנגלית, ידעה שהיא תעלה רק במקרה של ניצחון שלה והפסד של ברוז'. את שלה היא אכן עשתה, אבל הודחה בכל זאת. אדם רוני כבש את השער היחיד בנגיחה בדקה ה-24.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

לראשונה טיפלו בסיבה בגללה חליתי בפיברומיאלגיה ולא בסימפטום

בשיתוף מרכז איריס גייר לטיפול דרך אבחון בגלגל העין

בית ט'

אודינזה - סלטיק 1:1

סלטיק, עם בירם כיאל בהרכב, הייתה צריכה ניצחון בפריולי הקשה כדי לעלות. אודינזה, השנייה בסרייה A ידעה שתיקו ביתי יספיק לה. טעות בהגנת הזברות הקטנות סידרה שער קל ומפתיע לגארי הופר בדקה ה-29 ובסלטיק כבר חלמו על ניצחון, אבל רגע לפני המחצית נותר אנטוניו די נטאלה חופשי ומאושר ומחמישה מטרים הפציץ פנימה את השוויון היקר. בדקות הסיום סלטיק, כבר ללא כיאל שהוחלף בדקה ה-71, ישבה על השער של אודינזה והחמיצה בלי הכרה, אבל השער המיוחל לא בא ואודינזה עלתה.

אתלטיקו מדריד - ראן 1:3

אתלטיקו, שמתקשה מאוד בליגה המקומית, הגיעה רגועה אחרי שכבר עלתה וחיפשה עוד נקודה שתבטיח לה את המקום הראשון מול היריבה חסרת העניין. במחצית הראשונה זה הלך קשה, אבל בדקה ה-38 אדריאן לופס הוכשל ברחבה ופלקאו תירגם את הפנדל לשער יתרון. חמש דקות חלפו והסיפור נגמר עם נגיחה של אלבארו דומינגס. ארדה טוראן כבש שער יפה בדקה ה-79 אחרי שחטף כדור מההגנה, הטעה שני מגינים ושלח פנימה את השלישי, לפני שגאורגס מאנדג'ק האורח הצליח לצמק.

הליגה האירופית בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully