וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בית"ר ירושלים: "לה פמיליה" החליטו לעודד בשבת

14.12.2011 / 13:15

אחרי התלבטויות ודיונים עם שחקנים בכירים, הארגון יעודד נגד הפועל ב"ש. סטיבן כהן נקנס, נעים ערך שיחה אישית עם דסה

בשבוע לא קל של בית"ר ירושלים בשורה אחת טובה מגיעה מכיוון הקהל. חברי ארגון "לה פמיליה", שהתפרעו בשבת האחרונה ולא הפסיקו לקלל את השחקנים, החליטו לעודד את הקבוצה במשחק הליגה נגד הפועל באר שבע בשבת (17:15, טדי) – זאת אחרי שיחות רבות שהם ערכו בינם לבין עצמם וגם עם מספר שחקנים בכירים בקבוצה. אחד מהחברים בארגון אמר: "היו התלבטויות קשות אבל הוחלט פה אחד ולא בלב שלם לתת גב לקבוצה ולשחקנים בשבת. אנחנו מקווים שיש לנו בשביל מי".

בתוך כך, סטיבן כהן, שטס לצרפת בשבוע שעבר ללא אישור נקנס על ידי המועדון ב-2,000 יורו. כהן אמנם הוכיח כי לא שיקר בנוגע לכך שהיה לו אירוע משפחתי, אך עדיין טס ללא אישור ולכן נקנס. השחקן גם נקנס ב-5,000 יורו על תנאי עבור עבירה דומה. כהן צפוי לפתוח בהרכב בשבת.

מאימון הקבוצה היום נעדרו קובי מויאל החולה ושי ניסים שנפגע אתמול באימון. פרט לכך התאמנו כל שחקני הסגל. מאמן הקבוצה יובל נעים לקח את המגן אלי דסה לשיחה אישית ושחקנים בקבוצה אמרו על כך: "זה חשוב מאוד. הוא שחקן צעיר עם הרבה לחץ עליו וצריך לחזק אותו. הוא שחקן מצוין שהכל אצלו בראש".

בנוגע לבעיית הסדרנים בשבת, ביקשה בית"ר להציב שוטרים במקום הסדרנים אותם היא מתקשה להשיג ובשלב זה ממתינים לתשובה מהגורמים הרלוונטיים בנושא.

אבירם ברוכיאן עשוי לפתוח נגד באר שבע
בית"ר ירושלים בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully