וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בית"ר ירושלים: אבירם ברוכיאן עשוי לשוב להרכב

הקשר המחלים מפציעה טרם ערך אימון מלא, אולם ייתכן וישחק מול באר שבע בשבת. בדיקות המאמץ של ברק משה תקינות

קשרה הצעיר של בית"ר ירושלים ברק משה, קיבל היום (שלישי) את תוצאות בדיקות המאמץ, אליהן נשלח לאחר שהתעלף בשבוע שעבר באימון הקבוצה ללא סיבה והובהל לבית החולים. בבדיקות נתברר לשמחת השחקן כי מצבו תקין מבחינה קרדיולוגית והוא צפוי לחזור לאימוני הקבוצה כבר מחר. כזכור, משה ערך הופעת בכורה בהרכב בית"ר לפני שבועיים נגד מכבי פתח תקוה ותוכנן לפתוח גם מול בני יהודה, אך בקבוצה לא היו מוכנים לאשר לו להתאמן עד לאחר תוצאות הבדיקות, שכאמור יצאו תקינות. הוא עשוי לשוב להרכב כבר במשחק בשבת נגד הפועל באר שבע.

מי שעוד עשוי לפתוח הוא אבירם ברוכיאן. השחקן לא התאמן היום עם הקבוצה וערך אימון אישי בלבד, אולם ההערכות במועדון הן שבשל מצבה של הקבוצה ברוכיאן יהיה לפחות בסגל ואולי אף בהרכב לצד סטיבן כהן בקישור הקדמי. עמית בן שושן לא ערך אימון מלא בשל רגישות וגם אבי ריקן חש מתיחה בשריר ולא סיים את האימון. לקראת תום האימון נפגע הקשר שי ניסים בראשו והתאושש לאחר מספר דקות. השחקן זכה לטיפול רפואי ולא שב להתאמן עם יתר חבריו. קובי מויאל החולה הצטווה על ידי רופאו לנוח ונעדר מהאימון.

שחקני הקבוצה הגיעו מוקדם לאימון, ולפני שעלו לכר הדשא בבית וגן הם "נאלצו" לצפות במשך שעתיים במשחק ההפסד לבני יהודה, את לאחר דבריו של איציק קורנפיין, שאמר אמש באסיפה: "אני רוצה שתראו את המשחק ותסבלו כמו שהאוהדים סבלו". באימון עצמו יובל נעים לא תירגל הרכב, אך נראה כי הוא מתכנן לתרגל מספר שינויי תיפקוד השבוע כמו הצבתו של אבי ריקן בקישור, הצבתו של שי חדד כמגן ואולי אף שילובו של תומר בן יוסף בהרכב אחרי תקופה ארוכה.

בין לבין, בית"ר מתכוננת לדיון בבית הדין המשמעתי לאחר התפרעות אוהדיה בבלומפילד, במהלך ההפסד ביום ראשון. בקבוצה מנסים להגיע להסדר עם חברת היכלי הספורט בקשר לגודל הנזק, אך כרגע יש חילוקי דעות בין הצדדים בנוגע לגובה הפיצויים, זאת לאחר שהחברה דורשת 120 אלף שקלים בגין נזק ל-310 כיסאות ואילו בבית"ר התרשמו שמדובר בנזק קטן יותר. הקבוצה ביקשה לדחות את הדיון שהיה אמור להיערך מחר, על מנת להתכונן בצורה טובה יותר. הבקשה נענתה בחיוב והדיון המשמעתי יתקיים בשבוע הבא.

בית"ר ירושלים בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully