וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"אם ריאל לא יכולה לנצח את ברצלונה, איך אנחנו נצליח?"

אל סאד והקפטן עבדולה קוני מתכוננים לאלופת אירופה (ה', 12:30, ספורט1 ו-HD). בלחאג': "הם מכוכב אחר"

שחקני ואנשי אל סאד הקטארית חגגו ביום ראשון האחרון ניצחון 1:2 על אלופת אפריקה אספרנסה מטוניסיה ועלייה לחצי גמר אליפות העולם לקבוצות, אבל נדמה שכאן תיעצר הריצה שלהם כי מחר הם ייפגשו עם אלופת אירופה, ברצלונה (חמישי, 12:30, ספורט1 ו-HD).

מאמנה האורוגוואי של אל סאד, חורחה פוסאטי, יודע כמה קשה תהיה המשימה ואמר במסיבת עיתונאים: "יש לי תכנית. אם יסכימו לנו לשחק עם 15 או 16 שחקנים, אני חושב שיש לנו סיכוי".

גם הקפטן עבדולה קוני, סנגלי שמחזיק באזרחות קטארית, לא אופטימי: "ברצלונה היא הקבוצה הכי גדולה בעולם. אם ריאל מדריד לא יכולה לנצח אותם, איך אנחנו יכולים? נצטרך לעשות את המיטב. יש לנו 10 אחוז לנצח".

אל סאד אמנם מציגה סגל אלמוני כמעט לחלוטין, אבל הכסף הגדול של מדינות המפרץ סייע לה להביא שחקנים כמו קאדר קייטה שנרכש מגלאסטסראיי תמורת למעלה מ-8 מיליון יורו ושיחק לא מזמן גם בליל וליון, וממאדו ניאנג שהגיע מפנרבחצ'ה בתמורה לכ-7.5 מיליון יורו אחרי שב-2009/10 היה מלך השערים של הליגה הצרפתית במדי מארסיי.

שם מוכר נוסף הוא נאדיר בלחאג' בן ה-29, אקס ליון, לאנס ופורטסמות'. האלג'יראי אמר לקראת המשחק: "מסי וברצלונה הם מכוכב אחר. אפשר לנחש מה הוא הולך לעשות, אבל לעצור אותו זה כבר דבר אחר. אני לא חושב שיש טקטיקה מסוימת שאפשר להשתמש בה כדי לעצור את ברצלונה. צריך להתפלל ולבקש את עזרתו של אלוהים".


ז'וזה מוריניו: "למיטב זכרוני ניצחנו 16 מ-17 משחקים"
כדורגל עולמי בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully