וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

משה קליסקי יעזוב את ראשל"צ בסוף העונה

14.12.2011 / 1:00

זעזועים בעיר היין בתום ישיבת עמותת המועדון. היו"ר הנוכחי ביקש לעזוב את תפקידו בסוף העונה. יצחק פרי יחליפו

ישיבה מפתיעה מאוד עברה אמש (שלישי) על עמותת מכבי ראשון לציון, בסיומה בצעד לא צפוי צפויים חילופי תפקידים בראשות הקבוצה. אחרי זמן קצר בישיבה הודיע יו"ר הקבוצה משה קליסקי כי הוא מעוניין לעזוב את תפקידו בסיום העונה, ומנע בעצם את ההצבעה על הדחתו. קליסקי המליץ כי היו"ר הקודם, יצחק פרי, יחליפו בתפקיד. הנוכחים הצביעו על הצעתו של קליסקי, ואישרו אותה.

מכבי ראשון לציון הוציאה הודעה רשמית הבוקר בנושא: "באסיפה הכללית של מועדון הכדורסל מכבי ראשון לציון שהתקיימה אמש, הודיע יו"ר המועדון משה קליסקי, כי בתום העונה הנוכחית הוא מתכוון לפרוש מתפקידו כיו"ר לאחר שמילא במשך כעשר שנים תפקיד זה בהתנדבות מלאה. קליסקי ציין כי החלטה זו התקבלה מתוך רצון לעשות לביתו. כמו כן, המליץ קליסקי בפני חברי העמותה לבחור ביצחק פרי ששימש בעבר שנים רבות כיו"ר להחליפו בתפקיד, חברי העמותה קיבלו את המלצתו, פה אחד. קליסקי הודיע כי ימשיך להיות חבר הנהלה ולסייע לפרי להוביל את המועדון להישגים
והצלחות".

מהות הישיבה הייתה על חוקיות בקשתו של היו"ר משה קליסקי להחזר הוצאות, וזאת לאחר ששימש עד כה כיו"ר ללא שכר, ורצון מספר חברי עמותה להדיח אותו בעקבות הבקשה. יש לציין כי הבקשה עברה כבר את אישור העמותה, אך מספר חברים בדקו את חוקיותה וטענו כי הדבר נוגד את תקנון העמותות. מקורביו של קליסקי מסרו הערב כי הוא נפגע מאוד מההתפתחויות והופתע מהתנהגותם של חלק מהנוכחים בישיבה.

קליסקי שימש כחבר הנהלת מכבי ראשון לציון במשך שנים רבות וכשהתבקש בשנת 2002 להכנס לנעליו של יצחק פרי, עשה זאת והוביל את הקבוצה בתשע שנים לשני ביקורים בפיינל פור וביקור נוסף בחצי גמר גביע המדינה. יצחק פרי, שהיה יו"ר הקבוצה מיום הקמתה, הוביל את ראשון לציון לליגת העל בעונת 1988/9, ולגמר הפלייאוף ולגמר גביע המדינה בתחילת שנות ה-90, אך גם למצב שהיא על סף פשיטת רגל, כשרק התנהלות כלכלית מוצלחת בתחילת שנות ה-2000 מנעו מהקבוצה להימחק מהכדורסל הישראלי.

ליגת העל בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully