וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איטליה: אינטר ניצחה 0:1 את גנואה

שחקניו של ראניירי רשמו ניצחון שני תוך שלושה ימים במשחק ההשלמה, וטיפסו למקום השביעי. בגרמניה, 1:1 בין קלן למיינץ

אחרי שהתאוששה במחזור האחרון עם ניצחון ביתי 0:2 על פיורנטינה, אינטר המשיכה במסע שלה, וניצלה את משחק ההשלמה שלה הערב (שלישי) מול גנואה כדי להשיג ניצחון נוסף, 0:1 שמאושש מעט את מצבה. בזכות הניצחון הנראזורי מטפסים עד למקום השביעי, ופתאום המרחק מיובנטוס המוליכה קוזז עד לעשר נקודות.

קלאודיו ראניירי בחר לתת הזדמנות במשחק, שנדחה בשל תנאי מזג אוויר קשים, לאנדראה פולי הצעיר בהרכב על חשבונו של ריקי אלבארס שפתח על הספסל. מעבר לכך, חאבייר סאנטי החליף את מייקון הפצוע בצד ימין של ההגנה, ודייגו פורלאן, שנעדר בחודשיים האחרונים, פתח על הספסל ונכנס במקומו של דייגו מיליטו שמונה דקות לסיום.

אינטר שלטה במחצית הראשונה ללא עוררין והגיעה למספר הזדמנויות, אבל את השער היא כבשה רק בדקה ה-67 אחרי שהגבהה מוצלחת של אלבארס הגיעה ליוטו נגאטומו, שהתגנב מבעד ההגנה המארחת ונגח מצוין פנימה את השער השני שלו תוך שלושה ימים. עמוק בתוך תוספת הזמן החמיצה גנואה הזדמנות חלומית להשוות, כשמרקו רוסי ומיגל ולוסו גרמו לז'וליאן סזאר להתעופף ולהציל לאינטר את הנקודות.

* בשמינית גמר הגביע האיטלקי סיימה פאלרמו ב-4:4 משוגע עם סיינה והודחה לאחר 3:0 בדו קרב פנדלים. ערן זהבי הפצוע לא התלבש.

כדורגל איטלקי בוואלה! ספורט

גרמניה: 1:1 בין קלן למיינץ

משחק ההשלמה בבונדסליגה בין פ.צ. קלן למיינץ מהמחזור ה-13 הסתיים ב-1:1. בעקבות התיקו, מיינץ נושרת למקום ה-13 ואילו קלן נשארת במקום העשירי. כזכור, מדובר במשחק שנדחה בעקבות נסיון ההתאבדות של השופט בבאק רפאטי, שנמצא בחדרו בבית המלון לאחר שניסה לשים קץ לחייו. את השער הראשון בהתמודדות הבקיע סמי אלאגוי בדקה ה-70 לזכותה של מיינץ, אחרי שהחלוץ נגח כדור שהוגבה לעברו על ידי ג'וליאן באומגרטלינגר. חמש דקות לסיום לוקאס פודולסקי קיבל ממאטו יאיאלו ובעט כדור מצוין מחוץ לרחבה, שקבע את השוויון.

כדורגל גרמני בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully